אייכלר בנאום תקיף: "הממשלה הזו נשלטת על ידי רפורמים"

    אבי רבינא No Comments on אייכלר בנאום תקיף: "הממשלה הזו נשלטת על ידי רפורמים"

    ח"כ ישראל אייכלר תקף את חברי הממשלה שהחלו להצהיר מלחמה על היהדות במדינה היהודית, "שר בממשלה מצהיר שילדיו יתחתנו עם גויים שעברו גיורים מזויפים, ולא חלמו מעולם לקיים תורה ומצוות. הוא עוד התגאה בכך. שרה אחרת מצהירה שתפרוץ את התחבורה הציבורית בשבת קודש רח"ל, ושרה נוספת מבקשת לפרוץ את גדרי הצניעות בנחלי ישראל, ולאסור על רחצה נפרדת"

    ישראל אייכלר צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ישראל אייכלר תקף היום (שני) את הממשלה על רקע כוונת ימינה להחריב את הרבנות הראשית על מוסד הנישואין, גיורים, כשרות ושבת. בנאום חריף שנשא בכנסת אמר אייכלר: "בסך הכול שבוע חלף מאז הושבעה הממשלה וכל החששות עליהן התרענו לפני הקמתה של הממשלה הולכים ומתממשים לנגד עינינו. שרי הממשלה מכריזים מלחמה נגד ה' אלוקי ישראל, נגד השבת והיהדות, והכל בשם השוויון".

    על הכוונה להטיל גזירות על הציבור החרדי תקף אייכלר ואמר, "אנחנו נחשוף את מסכת הצביעות והשקר מעל פני הממשלה הרעה הזו. השאיפה חסרת הרחמים לראות ילדים רעבים בדרכים ערמומיות של מיצוי כושר השתכרות נגד נשים שעובדות וזקוקות להנחה במעונות יום, וקריטריונים אחרים שמטרתם אחת: הפליה בין אזרח לאזרח, בין ילד לילד".

    אייכלר הבהיר כי עם ישראל יוכל לגזירות האלו והביא משל על החיבור בין דתיי ימינה לרפורמים, "כתוב במדרש שכאשר ברא הקדוש ברוך הוא את הגרזן העצים רעדו מפחד. אמר הגרזן מה אתם מפחדים ממני, אם אחד מכם לא יכנס בי, אני לא יכול לעשות לכם כלום. הממשלה הזו לקחה כמה כיפות סרוגות וחיברה כיד חזקה לגרזן הכפייה החילונית".

    עוד הוסיף, "מבחן נצח ישראל הוא לדורי דורות. שר בממשלה מצהיר שילדיו יתחתנו עם גויים שעברו גיורים מזויפים, ולא חלמו מעולם לקיים תורה ומצוות. הוא עוד התגאה בכך. שרה אחרת מצהירה שתפרוץ את התחבורה הציבורית בשבת קודש רח"ל, ושרה נוספת מבקשת לפרוץ את גדרי הצניעות בנחלי ישראל, ולאסור על רחצה נפרדת".

    אייכלר תקף את שר האותר ליברמן ואמר, "שר האוצר ואנשיו אומרים מפורשות שהם ייקחו את הכסף מהחרדים ויחלקו אותם מחדש כראות עיניהם. כלפי אף אוכלוסייה אחרת לא יעז אף שר להגיד: אני אחנך אותם, אני אחלק את הכסף לפני הכניעה שלכם. רק מול החרדים מעזים לעשות את זה. מכריזים מלחמה על כל הציבור החרדי".

    עוד הוסיף, "האם אפשר לבוא לאזרחים ולבקש מהם לשלם מיסים בממשלה ששר האוצר והשולט על וועדת הכספים הוא מצהיר על עמדותיו נגד החרדים ורוצה לזרוק אותם למזבלה במריצות?".

    אייכלר הבהיר כי הממשלה הזאת נשלטת בכלל ע"י הרפורמים, "שורש הרע של הממשלה הזו היא שהיא נשלטת על ידי ארגוני הרפורמים. אותם ארגונים שכבר עשרים וחמש שנה שולטים בתביעות משפטיות בבג"ץ בכל הנוגע ליהדות והמגזר החרדי. עכשיו הם השיגו שליטה גם בממשלה. הם הרסו את העם והכניסו שנאה ופילוג".

    בסיום דבריו אמר אייכלר, "לא ננוח ולא נשקוט, עד אשר הממשלה הזו תיפול. בעזרת השם נעשה ונצליח, ומהר מאוד נקים ממשלה חדשה שטובה לעם ישראל ולתורת ישראל".



    0 תגובות