בחמאס מאיימים: אם הכסף לא יעבור בהקדם, נסלים את המצב

    שלמה ריזל No Comments on בחמאס מאיימים: אם הכסף לא יעבור בהקדם, נסלים את המצב

    בחמאס זועמים על ההשתהות בהעברת הכסף הקטארי לרצועה ומאיימים בהסלמת המצב בדרום אם הכסף לא יעבור בהקדם, בישראל מתנים זאת בהתקדמות המו"מ בנושא השבויים והעברת הכסף למטרות אזרחיות

    פעילי חמאס צילום: פלאש 90
    11:45
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on השמועה שגרמה לבהלה – וההבהרה של הצדיק הגר"ד קוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בחמאס מאיימים כי אם ישראל לא תעביר את הכסף הקטארי בהקדם, הארגון יסלים את המצב בדרום. בארגון איימו כי יתחילו לחמם את גבול הרצועה בהדרגה באמצעות שיגור בלוני תבערה, וכל הפצצה של צה"ל ברצועה תענה בפגיעה ישירה בישובי עוטף עזה.

    בישראל לא מעוניינים הפעם להעביר את הכסף במזומן ובאופן שישמש את ארגון החמאס ומחפשים למצוא דרך בה ישמש הכסף למטרות אזרחיות ולשיקום הרצועה.

    בעיתון הפלסטיני אל-קודס דווח, כי חמאס מתנגד שהרשות הפלסטינית תהיה אחראית בלעדית לשיקום עזה ולהכנסת הכסף הקטרי לרצועה, בלי שחמאס שותף בהחלטות.

    מקורות בעזה מסרו לעיתון "אלאח'באר" הלבנוני כי שליח האו"ם למזרח התיכון, ת'ור ווינסלנד, העביר מסר לחמאס ולפיו ממשלת ישראל מסרבת לפתוח את המעברים ולבצע הקלות שקשורות לרצועת עזה או להכניס מענקים בינלאומיים ואת המענק הקטרי לפני שתיפתר סוגיית השבויים והנעדרים.

    במידה והשקט יישמר צפויה לצאת למצרים בעוד שבועיים משלחת ישראלית שתעסוק בשיקום רצועת עזה בתמורה למידע על השבויים והנעדרים.



    0 תגובות