בית האישה השונמית: התפילה הנוראה שתחיש ישועה למצפי הילדים

    קלמן טלר No Comments on בית האישה השונמית: התפילה הנוראה שתחיש ישועה למצפי הילדים

    מעמד תפילה כזה לא מתרחש כל יום, בטבורו של הכפר הערבי בבית האישה השונמית במקום אשר הובטח לה על ידי הנביא "למועד, את חובקת בן", שם במקום המסוגל יקרע הגה"צ רבי שמעון גלאי שערי שמים עבור המוני מצפי הישועה. לא נותר הרבה זמן ואתם חייבים שהשם שלכם יהיה שם | כל הפרטים

    הגר"ש גלאי מברך תינוק צילום: קופת העיר
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: קופת העיר

    הגרש גלאי אצל מרן הגר"ח קנייבסקי

    ביום חמישי הקרוב, י"ד תמוז, זה קורה, ביום חמישי הקרוב המעמד הנדיר והמסוגל שמכה גלים בארץ ובעולם כולו ייערך ברטט ובזיע ויחיש ישועה להמוני המצפים לזרע של קיימא, להמוני המצפים אשר נפשם שבורה ועגומה.

    מדובר במעמד תפילה ייחודי בבית האישה השונמית הממוקם בטבורו של הכפר הערבי סולם, שם בדרך לא דרך ניתן להחיש ישועה במקום בה זכתה האישה להבטחת הנביא אלישע, "למועד, כעת חיה את חובקת בן".

    במקום המסוגל והנורא הזה, במקום בו זכתה האישה השונמית להבטחה הנוראה, שזכתה לחזות בפלא הנוראי הזה, שם במקום המסוגל יחישו עבורכם, מצפי הישועה את ישועתכם, שם יגזרו את גורלכם לגורל טוב יותר.

    זה לא מעמד רגיל, מעמד התפילה יתקיים בראשותו של הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט"א, והוא בתפילותיו הזכות, מרטיטות הלב, יקרע שערי שמים בעבורכם, יתחנן שגם אתם תזכו לחבוק בן למועד הזה.

    לא לבדו יעמוד שם הגר"ש גלאי שליט"א, הוא יגיע בשליחותו של רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א אשר הורה כי "כל התורמים סך 461 ₪ ל'קופת העיר 'כמניין 'בן או בת', למועד, כעת חיה את חובקת בן".

    זו לא סתם תפילה, זו תפילה עם מקורות, זו לא סתם עוד סגולה, זו סגולה בדוקה ומנוסה, רבים אשר השתתפו בתפילות הקודמות העידו כי אכן למועד הם זכו לחבוק בן. זו תפילה עם קבלות, תפילה שלא שבה ריקם מעולם.

    זה מעמד תפילה שהוא לא נתפס, ממש לא, מרן הסטייפלער זחיע"א שלח למקום הנורא הזה מצפי ישועה, וגם בנו שיבחלט"א מרן שר התורה שליט"א שולח לשם מצפי זש"ק אשר זכו לראות ישועות למעלה מדרך הטבע.

    רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א אף הטריח את עצמו למקום לפני מספר שנים כאשר כלל השמות שנכללו בתפילה זכו לישועה, זכו לחבוק בן בזמן קצר למרות כל התחזיות הקשות.

    אתם מבינים את המשמעות של זה? זהו זה, אתם עושים סוף לסיוט שלכם, אתם עושים סוף לימי הקושי, הגיעה שעת הישועה, הגיעה רגע השמחה, הגיע הזמן בו אתם, כמו כולם תזכו לחבוק בן, תזכו לגדל ילד.

    הזמן קצר, לא נותרו עוד הרבה ימים עד למעמד התפילה הנורא הזה, אתם חייבים שהשם שלכם יהיה בתפילה הנוראה הזו, חייבים ששמות יקירכם הממתינים לישועה יהיו שם, בכדי שכבר בקרוב תוכלו לחבוק בן, שכבר בקרוב תזכו לשמוע בביתכם קול שמחה.

     

    https://www.kupat.org.il/news/184/?source=



    0 תגובות