קרעי: "אפילו בנושא בריאות הציבור הממשלה לא מצליחה לגבש הסכמה"

    מהדורת הבוקר No Comments on קרעי: "אפילו בנושא בריאות הציבור הממשלה לא מצליחה לגבש הסכמה"

    ח"כ שלמה קרעי בראיון ל'קול חי': "עבר בקושי שבוע וכבר אנחנו רואים שהעסק מתחיל לקרוס, הם מתחילים להאשים אחד את השני. במקום לפעול באמת עם הסכמה רחבה לפחות בנושא בריאות הציבור, גם שם יש ויכוחים ומחלוקות וכך זה נראה"

    ח"כ שלמה קרעי צילום: פלאש 90
    9:11
    29.03.24
    אתר קול חי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים ל'-ל"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ שלמה קרעי שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר: "התחלנו השבוע את עבודת האופוזיציה וזו רק ההתחלה, אנחנו לא מתכוונים לתת לממשלה הרעה הזו לקלקל כאן יותר מידי. הם ירגישו אותנו יותר בהמשך", מצהיר קרעי.

    לדבריו "ככל שמפלס השנאה לנתניהו ילך ויפחת, הממשלה הזו תלך ותתפרק – כי ברור שזה הדבק היחיד שמאחד אותם. אבל הם יראו לאט לאט שזה לא מספיק, אי אפשר לנהל מדינה רק מתוך שנאה. אין שום דבר שמוסכם שם על כולם, אלא אם כן בנט וסער ימכרו את כל הערכים שעוד נותרו".

    קרעי הוסיף: "גם אם הם ימכרו הכל יהיה קשה למפלגות הציוניות להמשיך ולשתף פעולה עם המפלגות הפוסט ציוניות. גם עכשיו הם הולכים כנראה להשיג את תמיכת רע"מ בחוק האזרחות באמצעות איזה ניסוח שהוא רק אחיזת עיניים ולא חוק שבאמת ישמור על אזרחי ישראל. זו ממשלה רעה, אין שום ערך שהם מוכנים להאבק עבורו".

    עוד הוסיף קרעי: "עבר בקושי שבוע וכבר אנחנו רואים שהעסק מתחיל לקרוס, הם מתחילים להאשים אחד את השני. האנרכיסטית שאשא ביטון שגרמה לגלי תחלואה גבוהים כשהתווכחה עם משרד הבריאות – היא נמצאת בקבינט והיא אפילו לא מצביעה בעד הארכת התקנות. במקום לפעול באמת עם הסכמה רחבה לפחות בנושא הזה, גם שם יש ויכוחים ומחלוקות וכך זה נראה".



    0 תגובות