ח"כ בוסו: "מאמין שמתן כהנא לא יצליח ליישם את כל התוכניות"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ בוסו: "מאמין שמתן כהנא לא יצליח ליישם את כל התוכניות"

    ח"כ בוסו על השינויים שמקדם השר לשירותי דת, בראיון ל'קול חי': "זה אחד הדברים שמראה חוסר הגונות. גם כשהציונות הדתית לא היו בקואליציה היה לנו איתם איזה שיתוף פעולה, כשמינו דיינים מינו שליש ספרדים, שליש אשכנזים ושליש לציונות הדתית"

    צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן
    14:19
    18.04.24
    מיכל ירושלמי No Comments on מגיע לך כתר: גיטי שוורץ במסר מיוחד לנשות החיל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן

    ח"כ אוריאל בוסו שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר: "תפקידנו הוא להציף את הבעיות. יש גם דברים שזה לא ענין של קואליציה ואופוזיציה – עכשיו למשל אני מטפל בנושא של רשות החשמל שרוצה להעלות את תעריף החשמל בשעות מסוימות. המשמעות היא שזה התייקרות של בין 3.5 ל-4 אחוזים בחשמל וזה דבר שאני התחלתי להאבק עליו".

    בוסו התייחס לשינויים שמקדם השר לשירותי דת ואמר: "זה אחד הדברים שמראה חוסר הגונות. גם כשהציונות הדתית לא היו בקואליציה היה לנו איתם איזה שיתוף פעולה, כשמינו דיינים מינו שליש ספרדים, שליש אשכנזים ושליש לציונות הדתית".

    עם זאת, בוסו לא שלל שימשיכו לשתף פעולה ולמנות רבנים מהציונות הדתית בעתיד: "אנחנו חושבים שכל ציבור צריך לקבל את הייצוג המתאים לי בלא קשר לעסקנים שכרגע מייצגים אותו. אנחנו גם יודעים שפוליטיקה זה גלגל, כמו שהיינו בשלטון ועכשיו אנחנו לא ואולי פעם הבאה נהיה".

    עוד הוסיף בוסו: "אני מאמין שהרבה מהתוכניות של מתן כהנא הוא לא יצליח לעשות אותם – זה ייתקל במלחמה עיקשת ונחרצת, אם זה בנושא הדיינים, הכשרות והנישואין. נהיה חומה בצורה".



    0 תגובות