ללא מעצורים: אלקין סגר עסקה עם רע"מ והמשותפת לקראת הצבעות רגישות

    איתי גדסי No Comments on ללא מעצורים: אלקין סגר עסקה עם רע"מ והמשותפת לקראת הצבעות רגישות

    השר זאב אלקין הציע לרע"מ סגן שר במשרד השיכון, ולמשותפת ראשות וועדה, סגן יו"ר הכנסת ו-2 מושבים בוועדת הכספים | בן גביר: "ממשלת השמאל החלש נכנעת לתומכי הטרור וממשיכה למכור את מדינת ישראל לרע"מ והרשימה המשותפת"

    זאב אלקין צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת העלאה להצבעה של חוק למניע איחוד משפחות, כהוראת שעה ולא כחוק מסודר כפי שדורשת האופוזיציה, השר זאב אלקין הציע לרע"מ תפקיד סגן שר במשרד השיכון במטרה ככל הנראה לרכך את התנגדות רע"ם, בנוסף סגר אלקין עם ח"כ אחמד טיבי את התפקידים שתקבל רשימתו עבור תמיכה בהצבעות רגישות. ראשות ועדה, בנוסף לתפקיד סגן יו"ר כנסת ו-2 מושבים בוועדת כספים.

    יו"ר עוצמה יהודית ח"כ בן גביר מסר בתגובה: "ממשלת השמאל החלש נכנעת לתומכי הטרור וממשיכה למכור את מדינת ישראל לרע"מ והרשימה המשותפת. זה התחיל במכירת חיסול של הנגב, ותקציב של 54 מילארד שקל לרע"מ וממשיך בתפקידי מפתח בכנסת לרשימה המשותפת, בהסכם חשאי שאפילו לפרסמו בציבור הם מתביישים".

    בן גביר הוסיף: "השמאל של "ימינה", יודעים שהציבור מאס בבוגדים שיעשו הכל כדי לשמור על הכסא, גם במחיר כואב של שיתוף פעולה עם האויב".

    ח"כ מיכל וולדיגר מסרה בתגובה: "אז לאלקין וממשלת בנט עבאס החדשה, לא מספיק לתקצב במיליארדים את תומכי הטרור מרע"מ. עכשיו אני מבינה שגם תומכי הטרור מהמשותפת מקבלים תופינים. רק לרוב היהודי בכנסת לא נשאר".



    0 תגובות