ח"כ לוין הגיש את חוק ייסוד החקיקה: "גדען אל תעבוד עלינו, תחליט""

    ישראל רובין 1 Comment on ח"כ לוין הגיש את חוק ייסוד החקיקה: "גדען אל תעבוד עלינו, תחליט""

    מרכז האופוזיציה ח"כ יריב לוין הגיש את חוק ייסוד החקיקה לכנסת וקרא לשר המשפטים לתמוך בו, "הבחירה פשוטה – זה או הצעת לוין, או הצעת קרמניצר. או שאתה ימין דמוקרטי, או שמאל דמוקרטי. תחליט"

    יו"ר הכנסת יריב לוין בדיון צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין הגיש היום (חמישי) את הצעת חוק יסוד: החקיקה, שעל החוק המדובר הקים שר המשפטים גדעון סער וועדה מיוחדת לאיזון בין הרשויות, שהליכוד תקף אותה בשל הרכב הוועדה המובהק הנוטה לצד השמאלי של המפה הפוליטית.

    לוין הבהיר כי החוק המוצע יעגן את סמכותה הבלעדית של הכנסת לקבוע חוקי יסוד, יגביל את יכולת בית המשפט להתערב בחקיקה רק למקרי קיצון, ויקבע פסקת התגברות ב-61 חברי כנסת.

    ח"כ יריב לוין קרא לשר המשפטים להחיל מדיניות ימין ולא להיכנע לשמאל: "אני קורא לגדעון סער לבטל לאלתר את הוועדה שהקים, שתאפשר לקרמניצר ולנבות לסרס את הכנסת. החוק שאני מציע הוא התשובה להחלשת הכנסת על ידי בג"צ".

    לוין שב והבהיר, "גדעון, אל תעבוד עלינו. הבחירה פשוטה – זה או הצעת לוין, או הצעת קרמניצר. או שאתה ימין דמוקרטי, או שמאל דמוקרטי. תחליט".

    הנה הצעת חוק יסוד: החקיקה, מלאה ומוכנה. הצעה שמחזקת באמת את הכנסת. שמבטיחה שתהיה כאן דמוקרטיה. החוק שאני מציע יעגן את סמכותה הבלעדית של הכנסת לקבוע חוקי יסוד, יגביל את יכולת בית המשפט להתערב בחקיקה רק למקרי קיצון, ויקבע פסקת התגברות ב-61 חברי כנסת".

    .



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      א. כל הצע"ח שהליכוד לא קידם ב-40 שנות שלטונם, ומנסים לקדם כעת, דינו כהטרלה.
      ב. כל פעילות של הליכוד בכל מקרה, כשבראשותו עומד טרול, דינה כהטרלה.