הוארכה פעילות מפקדת 'אלון' לקטיעת שרשראות הדבקה

    קובי פינקלר No Comments on הוארכה פעילות מפקדת 'אלון' לקטיעת שרשראות הדבקה

    לאור מצב התחלואה: שר הביטחון גנץ סיכם על הארכת פעילותה של מפקדת אלון עד חודש ספטמבר | מפקדת אלון מסייעת למאבק בקורונה באמצעות מערך לקטיעת שרשראות ההדבקה

    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון בני גנץ קיים היום (חמישי) הערכת מצב קורונה במערכת הביטחון, בהשתתפות סגן הרמטכ"ל אלוף אייל זמיר, מפקד פיקוד העורף אלוף אורי גורדין, הממונה על ההתגוננות במערכת הביטחון תא"ל (במיל') משה אדרי, וראש רח"ל תא"ל (במיל') יורם לרדו.

    לאור הנתונים שהוצגו בהערכת המצב, והשיח שהתקיים בנושא בין צה"ל ומשרד הבריאות, אישר גנץ להאריך את פעילותה של מפקדת אלון שהייתה אמורה להיסגר בחודש אוגוסט, עד לחודש ספטמבר, על כלל המנגנונים הקיימים, ובהם: המשך הפעלת יחידת "אלה" לקטיעת שרשראות ההדבקה, ריכוז מאמץ הדיגום והמעבדות.

    עוד סוכם בדיון, כי מערכת הביטחון תמליץ בפני משרד הבריאות להרחיב את פעילות הניטור באמצעות צוותי דיגום ודרייב-אינים ברחבי הארץ שיבצעו בדיקות בחינם, בהתאם למיקוד ולתחלואה. עוד הנחה שר הביטחון להיערך לאפשרות של החזרת תוכנית "אנשי חיל" לליווי מבודדים בערים אדומות וכתומות, בהתאם למצב התחלואה.

    בישיבה, עודכן שר הביטחון, על התקדמות הקמת מתחם הבדיקות בנתב"ג בהתאם לסיכום עם מערכת הבריאות, וביקש לבחון את היכולת להרחיב את התשתית בהתאם לצורכי משרד הבריאות והמלצת הממונה על ההתגוננות.

    שר הביטחון גנץ אמר בסיכום הדיון: "מוקדם לקבוע האם אנו בפתחו של גל, אך מהניסיון שלנו עם הקורונה, מוטלת עלינו החובה להיערך גם לתרחישי קיצון. משרד הביטחון וצה"ל ירתמו לכל צורך לאומי, ויעשו הכל בכדי למנוע התפרצות מחודשת של הקורונה"?



    0 תגובות