כך תגיעו לתואר ראשון

    עפר גדנקן No Comments on כך תגיעו לתואר ראשון

    המכללה למינהל מנגישה לכם יותר מתמיד את לימודי התואר

    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כולם כבר יודעים שהשתלבות בשוק העבודה ללא לימודי תואר – היא אפשרית, אם כי משאירה אותנו במצב סטטי מבחינת קידום ומשכורת. אדם שרוצה להתפתח, לצמוח ואף להתפרנס בכבוד, צריך להציג היום לימודי תואר וככל שהתואר שלו מבוקש יותר, כך יקל עליו להגיע למקומות איכותיים יותר. אך מה עושים כאשר אנחנו כבר בעלי משפחות, צריכים לקום בבוקר לעבודה, לארגן את הילדים ללימודים, לקבל אותם בצהריים, לדאוג לרווחתם לאורך היום, להרדים בלילה, ללכת לרופא, לנסוע להשתלמות, להשלים שעות נוספות בעבודה. זו אחת הסיבות שאנשים רבים מוותרים על חלום התואר ומסתפקים במוכר והרגיל, גם אם הדבר מחייב התפשרות. אין דרך להכניס עוד לימודים מתישים וארוכים והמציאות כבר קיימת וכך החלום נשאר בדמיון.

    אז זהו, שלא! המכללה למינהל, חלוצת המכללות האקדמיות בישראל שהוציאה מפתחה אלפי בוגרים שהשתלבו במקומות יוקרתיים בשוק העבודה, במגוון תפקידים איכותיים, החליטה להנגיש את לימודי התואר המבוקשים ביותר בישראל, גם עבור גברים ונשים חרדים שמציאות חייהם מורכבת ועמוסה.

    'המסלול האקדמי המכללה למינהל', הוקם במרכז העיר בני ברק, מקום שנגיש לתחבורה ציבורית, כך שאין צורך לבזבז שעות מיותרות בנסיעות ארוכות, התארים הם מהמבוקשים ביותר בשוק העבודה, כמו תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון במדעי ההתנהגות, תואר ראשון בכלכלה וניהול בהתמחות במערכות מידע, מימון וביטוח. התאמה מושלמת של לימודים בהפרדה, כיתות מרווחות וחדשות, פינות ישיבה ולימוד, ספריה לרווחת התלמידים, פינת קפה כשר למהדרין ועוד.

    במכללה למינהל, זה קל. נכון, הלימודים מורכבים, אך כאשר מעניקים מעטפת יציבה של 360, אפשר לצלוח אותם. תוכנית הלימודים נבנתה באופן שיהיה אפשר לשלבה בתוך חיי היום יום. הלימודים מתקיימים בין פעמיים לשלוש בשבוע, התארים שנבחרו, מאפשרים להתחיל לעבוד במקצוע כבר תוך כדי הלימודים וכמובן יש אפשרויות של הסדרי מימון ומלגות כדי להקל על כל התהליך.

    היום אין צורך להתלבט. רוצים ללמוד תואר? במכללה למינהל, קל!

     

     

     



    0 תגובות