- רדיו קול חי - -

ח"כ ארבל: "תומכת טרור חשופה לסודות הכי כמוסים – זאת סכנה קיומית"

צילום: פלאש 90

ח"כ משה ארבל התראיין הבוקר (חמישי) ל"מהדורת הבוקר" בהגשת איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן התייחס לאירוע הרפורמי בכנסת שאמר לח"כ אשר כי אם הוא היה הבן שלו, היה שוטף לו את הפה עם אקונומיקה, "זאת הפטרונות שלהם שהם חושבים שיבואו לחנך אותנו".

עוד הוסיף על התנהלות הממשלה ואמר, "דברים רעים שהממשלה עושה לא היו כאן שנים רבות, ח"כ מרעאנה מונתה לוועדת חוץ וביטחון, שופט אמר עליה שהיא לא יכולה לשמש כח"כ בשל היותה תומכת טרור".

ארבל התייחס לפגיעה בתקנות בכנסת: "הרמיסה שהם רומסים את סדרי היום בכנסת, לקצר את הדיונים במליאה. להפעיל את סעיף 98 אפשר, אבל ברגע שהופכים את זה לקבע זאת סתימת פיות. דברים כ"כ חשובים ודחופים, זה כרגע מאפשר לאלקין להיות חבר בוועדה של מינוי דיינים. אזרחי ישראל לא בראש מעייניהם. שרת החינוך קוראת להדיח את ד"ר אלרועי פרייס והם דיברו על כיבוד אנשי המקצוע".

על ההחלטה של ליברמן לבטל את סבסוד המעונות אמר ארבל, "הבעייה היא לא תקציבית, זאת אכזריות לשמה. זה יצירת מצג שכביכול מדובר כאן שזה על חשבון נפגעות אלימות. וכאן הכי כואב זה השתיקה הרועמת של שדולות הנשים כי הפגיעה כאן היא בנשים שיצטרכו לצאת מעבודתן ונגד עידוד תעסוקת נשים ופגיעה בחופש התעסוקה".