פרופ' אש: "יתכן סגר בחגים; המסכות ישארו איתנו שנה לפחות"

    צבי טסלר No Comments on פרופ' אש: "יתכן סגר בחגים; המסכות ישארו איתנו שנה לפחות"

    מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש הזהיר כי ייתכן סגר בחגים, והעריך: "המסכות יישארו איתנו שנה לפחות". מאתמול בחצות אובחנו 615 נדבקים חדשים

    נחמן אש צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור נחמן אש העריך הערב (חמישי) כי תיתכן מציאות של הטלת סגר במהלך חגי תשרי תשפ"ב וכי המסכות ישארו עוד שנה לפחות. "אני חושב שיכול להיות שנגיע למצב שנגיד צריך סגר, מזה אני חושש, שנגיע למצב שנצטרך להגיד את זה", אמר אש בראיון לערוץ 13.

    בהמשך, הזהיר אש כי ייתכן סגר בחגים, והעריך: "המסכות יישארו איתנו שנה לפחות". אש ציין כי הוא צופה שהקורונה "תישאר איתנו לנצח, כמו השפעת. היא לא תיעלם ונצטרך לחיות איתה לנצח".

    קבינט הקורונה צפוי לדון בתחילת השבוע הבא במתווה חדש לקיום אירועים במקומות סגורים שעיקריו לא להגביל את כמות המשתתפים אך לאפשר כניסה לאירוע רק למתחסנים מחלימים ונבדקים שקיבלו תוצאה שלילית לבדיקת קורונה וחיוב עטית מסכה לאורך כל האירוע למעט בזמני אכילה ושתיה.

    בנוסף משרד הבריאות שוקל להמליץ לקבינט הקורונה להוסיף לרשימת המדינות האדומות את ספרד וקירגיסטן ולכלול באזהרת המסע החמורה גם את קפריסין וטורקיה.

    משרד הבריאות עדכן הערב כי מאתמול בחצות אובחנו 615 נדבקים חדשים בנגיף קורונה כשמספר המאומתים המאושפזים עלה ל-100 בהם 54 במצב קשה ו-16 מונשמים.



    0 תגובות