תלמידי ישיבת 'אגלי טל' נבחנו בהצלחה על הלכות שבת וקיבלו תעודות הוקרה

    ארי טננבוים No Comments on תלמידי ישיבת 'אגלי טל' נבחנו בהצלחה על הלכות שבת וקיבלו תעודות הוקרה

    במעמד מרגש ומיוחד לרגל סיום שנת הלימודים הראשונה של הישיבה הגדולה החסידית 'אגלי טל' בירושלים, קיבלו תלמידים מצטיינים תעודות כבוד חתומות בידי גדולי הפוסקים אצליהם נבחנו על כל הלכות שבת, בהצלחה עצומה | גלרייה

    בימת הכבוד
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במעמד מרגש ומיוחד לרגל סיום שנת הלימודים הראשונה של הישיבה הגדולה החסידית 'אגלי טל' בירושלים, קיבלו תלמידים מצטיינים תעודות כבוד חתומות בידי גדולי הפוסקים אצליהם נבחנו על כל הלכות שבת, בהצלחה עצומה.

    ישיבת 'אגלי טל' שהוקמה בר"ח אלול תש"פ, בראשות המשפיע הרה"ג רבי משה רויטמן שליט"א, ושמיועדת לתלמידים מצוינים החפצים בהכנה מיטבית לחיים, ובלימודים מגוונים, קבעה את הסדר המרכזי בישיבה ללימוד הלכה, בסדר זה רוכשים התלמידים את כל ההלכות הרלוונטיות לחיי היום יום. וזאת מלבד סדרי הלימוד והשיעורים בגמרא ובחסידות, באמונה ובכישורי חיים.

    לאחר שהשנה עמלו בסדר ההלכה על הלכות שבת, נסעו התלמידים המצוינים להיבחן בפני גדולי הפוסקים החסידיים, הגאון רבי שמחה רבינוביץ שליט"א בעל 'פסקי תשובות', והגאון רבי אברהם צבי הכהן שליט"א רב דקהל חסידים בשיכון ה' בני ברק, הרבנים נדהמו מתשובותיהם המהירות והמופלאות של התלמידים, ניכר היה כי עמלו היטב וכי הם שולטים בחומר.

    ב'מעמד כבוד התורה' שהתקיים בהיכל הישיבה בירושלים, בשילוב סיומי מסכתות על ידי כמה תלמידים, קיבלו התלמידים את תעודות ההוקרה.

    נואם הכבוד במעמד היה המשפיע המפורסם הגאון רבי יהושע פינק שליט"א דומ"ץ בעלזא בבני ברק, שחיזק בדבריו את הישיבה ואת תלמידיה שעמל התורה ניכרת על פניהם.

    לרגל המעמד יצא לאור הקובץ התורני 'כטל אמרתי' חלק א', בו נקבצו מאמריהם התורניים של התלמידים.

     



    0 תגובות