"הונאת הכשרות נראה שנוצרה במפעלי ארגון 'צהר', בתיבול רפורמי"

    איתי גדסי No Comments on "הונאת הכשרות נראה שנוצרה במפעלי ארגון 'צהר', בתיבול רפורמי"

    חברי הכנסת יעקב אשר וינון אזולאי מגיבים לרפורמת הכשרות שמובילים השרים ליברמן וכהנא, העלול להביא לעקירת הכשרות מישראל בצורה חסרת תקדים, "גם שונאי הדת הנועזים ביותר לא העזו לפגוע בסממנים היהודים ובשמירת המצוות כפי שעושה ממשלה זו"

    כשרות. אילוסטרציה צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע פרסום רפורמת הכשרות בישראל של ליברמן וכהנא, סערה ציבורית קמה בעקבות ההרס הצפוי לעולם הכשרות והפיכת עבודת הקודש לעסק רווחי נטו ללא התחשבות בצרכנים שומרי הכשרות שהם הרוב בישראל.

    ח"כ יעקב אשר אמר בתגובה ל'רפורמת הכשרות': "לא חאן אל אחמר, לא מחדל נתב"ג, לא חל"ת למובטלים, מתן כהנא מצא את האתגר הבוער והדחוף ביותר של מדינת ישראל: חיסול הרבנות הראשית שנוסדה על ידי תנועת הפועל המזרחי, אבות הציונות הדתית מתהפכים בקברם ממה שמעוללים מי שמתיימרים להיות ממשיכי דרכם".

    עוד הוסיף, "את הקופון על מכירת החיסול שכהנא עושה לרבנות הראשית יגזרו כמה יזמים ותאגידים כלכליים, שווה יהיה לבדוק את טיב הקשר בינם ליוזמה "הנפלאה" של השר כהנא" הזהיר אשר.

    ח"כ ינון אזולאי (ש"ס) אמר בתגובה: "הונאת הכשרות של השר כהנא ניראת שנוצרה במפעלי ארגון 'צהר', בתיבול רפורמי. הופכת את הכשרות לבדיחה. תוכנית זו מביאה לפירוק מוחלט של המושג כשרות".

    עוד הוסיף, "גם שונאי הדת הנועזים ביותר לא העזו לפגוע בסממנים היהודים ובשמירת המצוות כפי שעושה ממשלה זו במסווה צדקני של "רפורמות בכשרות". אני מציע שנעביר את הרבנות. למשרד הכלכלה. מתן תתעורר המדינה היא מדינה יהודית. יהדות יש אחת".

     



    0 תגובות