חילוץ מיוחד: צעיר חרדי נפל במערת חריטון ושבר את רגלו

    בנצי לייזרוביץ No Comments on חילוץ מיוחד: צעיר חרדי נפל במערת חריטון ושבר את רגלו

    צעיר חרדי שטייל במזרח גוש עציון, נפל במערת חריטון מגובה רב ושבר את רגלו, צוות כבאות והצלה יחד עם יחידת חילוץ עציון, חילצו את הפצוע על אלונקה מהשטח

    צילום: כבאות והצלה יו"ש
    21:51
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on הרב שווינגר: "עולם הישיבות ישרוד גם בלי תקציב"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מטייל בן 27 מאשדוד שטייל היום (רביעי) באזור מערת חריטון במזרח גוש עציון נפל מגובה לבור במערת חריטון ושבר את רגלו. צוות של כבאות והצלה יו"ש יחד עם יחידת החילוץ עציון הוזעקו לזירת הנפילה שנמצאת במקום צר בגובה רב ובמפלסים צרים לחלץ את הפצוע על גבי אלונקה מהמקום.

    רשף אבי בן סעדון מפקד המשמרת סיפר על האירוע: "מערת חריטון הנה מערה בעלת תוואי מורכב, המערה מסועפת ומחייבת זחילה במרבית המקומות וכן התמצאות בתוואי המערה.
    לאחר חילוץ ארוך ומורכב עלה בידם של לוחמי האש לחלץ את הפצוע לטיפול רפואי".

    רס"ל דודו אלמליח מפקד היחידה לחילוצים מיוחדים סיפר: "עם קבלת הידיעה התקדמנו למקום האירוע עם ציוד מיוחד המשמש אותנו לחילוצים מעין אלה. לאחר הערכת מצב במקום הבנו שיש צורך בטיפול רפואי ולאחר מכן בחילוץ. אני ולוחם נוסף מהיחידה נכנסנו אל תוך המערה וחברנו לבחור הפצוע".

    "לאחר תשאול ראשוני ומתן עזרה ראשונה קיבענו אותו לאלונקה המיועדת למעברים צרים והחלנו בחילוץ שלו אלי פתח המערה תוך בניית עמדות המאפשרות לחלץ את האלונקה בבטחה כלפי חוץ. לאחר מכן העלנו אותו בתוואי הדרך עד לקבלת הטיפול הרפואי".

    עוד מוסיף רס"ל דודו אלמליח ופונה לציבור הרחב: "אנו נמצאים בימי החופש הגדול, ימים בהם אנו מטיילים ונופשים. תכננו בצורה חכמה את הטיול, קחו איתכם את הציוד המתאים. וודאו כי אתם מכירים את הדרכים ושעות הטיול המומלצות".

    החילוץ התבצע בשיתוף פעולה מלא עם צוות הטג"ח של יחידת החילוץ "עציון".



    0 תגובות