רגע לפני בין הזמנים: נחנכה מרפאה חדשה של כללית בטבריה

    ארי טננבוים No Comments on רגע לפני בין הזמנים: נחנכה מרפאה חדשה של כללית בטבריה

    במעמד רבנים וראשי קהילות, יושב ראש הוועדה הקרואה והנהלת כללית נחנכה מרפאה חדשה בשכונת נוף כנרת פוריה | אלו שירותים היא תעניק?

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התחדשות בריאותית בטבריה. לקראת פתיחת שנת הלימודים ועל מנת לסייע לתושבי השכונה החדשה האיצה הנהלת כללית, לסיים במהירות את כלל העבודות, ולמהר לאייש את המרפאה החדשה כבר למחרת צום ט' באב, כדי שכלל האורחים ותושבי העיר יוכלו להנות מהמרפאה החדשה.

    המרפאה החדשה נחנכה במעמד מיוחד בהשתתפות יו"ר הוועדה הקרואה מר בועז יוסף, ראשי ורבני הקהילות שליט״א.

    רב השכונה הרב אשר ברסלויער ורב הקהילה הותיקה בעיר הרב שמואל ביטון, ונציגים מכל הקהילות בעיר, ד"ר מרדכי דיין מנהל מחוז צפון של כללית וצוות ההנהלה, הרב אברהם קונסקי מנהל השיווק מגזר החרדי והרב יוסי אוקנין מנהל המגזר החרדי מחוז צפון.

    המרפאה החדשה המתפרסת על שטח של כ-200 מ"ר, מציעה את כלל שירותי הרפואה הנדרשים. החל ממערך אדמיניסטרטיבי, רפואת משפחה ע"י רופא ורופאה, בהתאם לבקשתם של תושבי השכונה, שירותי סיעוד, רפואת ילדים, רפואת נשים, רופא אא"ג ומוקד שבת הפועל לטובת כלל תושבי העיר טבריה.

    הרב אשר ברסלויער מרבני הקהילה החרדית ורב השכונה, הודה להנהלת כללית "על היותה החלוצה לסייע לשכונה החדשה, ולפתוח מרפאה מזמינה, איכותית וגדולה. ובעיקר על הדאגה להקמת מרפאת שבת שתסייע אף לתושבי השכונות הסמוכות".

    מר בועז יוסף יו"ר הוועדה הקרואה הודה להנהלת כללית ואמר "הנהלת כללית עושה ככל יכולתה בכדי לפתח את שירותי הרפואה בעיר. באמצעות שיתוף פעולה עם כלל המגזרים. ניתן לראות שהדאגה לתושבי העיר כולל גם שיתוף הפעולה הדוק עם הקהילה החרדית ושימת לב לכל פרט בכדי שכל תושב ייצא מרוצה".

    ד"ר מרדכי דיין מנהל מחוז צפון בכללית אמר: "כללית בכלל ובמחוז צפון בפרט אנחנו עושים ככל האפשר בכדי להרחיב את השירותים לכלל האוכלוסייה, ולהנגיש את צוות הרופאים האיכותי אף לשכונות הקטנות. אנו רואים את האמון המתמשך של הקהילה החרדית בעיר בכללית באמצעות כלל הקהילות והנציגים המסורים", סיים ד"ר דיין.

    הרב אברהם קונסקי מנהל המגזר החרדי בכללית אמר:
    "בטבריה רואים שיתוף פעולה איכותי בין כלל הקהילות החרדיות בעיר, בינם לבין עצמן ובינם לבין השירותים לתושבים. כגוף הבריאות המוביל בישראל חשוב לכללית להוביל את שיתוף הפעולה המתמשך עם כלל הקהילות בשכונה על מנת שהתושבים יקבלו את מיטב השירותים אשר עוד יתרחבו בהמשך".

    הרב יוסי אוקנין מנהל המגזר החרדי בכללית מחוז צפון אמר כי "במרפאה זו כבר היום ישנם את כל השירותים אשר אדם חרדי נזקק להם, ובעתיד בעז"ה ייפתחו עוד שירותים נוספים לטובת תושבי השכונה"



    0 תגובות