תעשיית הג'ובים פורחת: אבידר ימונה לשר וגולן לסגן שר

    איתי גדסי No Comments on תעשיית הג'ובים פורחת: אבידר ימונה לשר וגולן לסגן שר

    נערכים להעברת התקציב בקניית קולות: הממשלה הודיעה כי יאיר גולן ימונה לסגן שרת הכלכלה. בנוסף דווח כי אלי אבידר ימונה לשר המודיעין

    צילום: קובי גדעון / לע"מ
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בממשלת לפיד בנט נשברים כל העת שיאים בתעשיית הג'ובים, בדמות ניפוח החוק הנורבגי שהכניס עשרות חכי"ם חדשים, סגני שרים ושרים במספר חסר תקדים ביחס בין חברי הכנסת לשרים. בנוסף מינוי מקורבים לתפקידים בשירות המדינה.

    חבר הכנסת יאיר גולן (מרצ) ימונה לתפקיד סגן שרת הכלכלה והתעשייה. מינוי אשר ייכנס לתוקף עם אישור הממשלה.

    בנוסף, ח"כ אלי אבידר (ישראל ביתנו) ימונה לשר לענייני מודיעין במקומו של אלעזר שטרן שימונה ליו"ר הסוכנות היהודית,  בתמורה ככל הנראה לתמיכתו בתקציב המדינה, כך מפרסמת טל שליו. כזכור מתיחות רבה החלה עם השבעת הממשלה בין אבידר לליברמן לאחר שלא מונה לתפקיד שר למרות פעילותו הרבה במחאה נגד נתניהו.

    בנוסף, שרת החינוך שאשא ביטון (תקווה חדשה) הודיעה כי דני דיין מספר 11 ברשימת תקווה חדשה ימונה כיו"ר יד ושם. מספר 10 בתקווה חדשה שי הילה וזאן תמונה כמשנה למנכ"ל משרד החינוך. מקום 21איזק נתנאל ימונה למנכ"ל המשרד לענייני ירושלים, כל זה חוץ משלושת חברי הכנסת של תקווה חדשה שנכנסו בחוק בנורבגי המפלצתי.

    ח"כ אלי אבידר אמר בכנס לתנועה לאיכות השלטון על מינוי השרים בממשלה הקודמת: "הממשלה שהוקמה היא עסקת השוחד הפוליטי הגדולה בתולדות המדינה. פעם הוקיעו שלושה שרים בשיעל מיציבושי, והיום מספר שרים ומשרדים בחתי נתפס הוקמו וניתנו כעסקת השוחד הגדולה מאז קום המדינה".

    ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד תקף כיו"ר האופוזיציה את מינוי השרים והגדלת החוק הנורבגי: "באישון לילה, כמו גנבים, העבירה הקואליציה את חוק הג'ובים הנורבגי. 110 מיליון שקל לכיסאות ומקורבים ועוד איזה אאודי 8 לחליפי. ממשלת נתניהו החמישית שוברת את כל שיאי הניתוק והאטימות".

    גם ראש מפלגתו של יאיר גולן, ניצן הורביץ תקף את מינוי השרים והסגנים ואמרבעת ישיבתו באופוזיציה: "מפלס העצבים בכנסת שבר היום שיא עם החוק הנורבגי – קומבינה של מיליונים על עוד ג'ובים לממשלה המנופחת הזו, אז עד ההצבעה הייתי חייב להחליף אווירה וקפצתי למקום שעשה לי מצב רוח טוב – מסעדת שישליק בתלפיות".

     



    0 תגובות