לפיד: יו"ר התאחדות המלונות אמיר חייק ימונה לשגריר באמירויות

    שלמה ריזל No Comments on לפיד: יו"ר התאחדות המלונות אמיר חייק ימונה לשגריר באמירויות

    שר החוץ יאיר לפיד החליט כי אמיר חייק יו"ר התאחדות המלונות ימונה לשגריר ישראל באיחוד האמירויות. למרות החשיבות האסטרטגית והדרמטית של הסכם השלום, לפיד לא מינה אדם עבר עבר ביטחוני או דיפלומטי לתפקיד

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסכמי אברהם: לאחר מינוי שגריר איחוד האמירויות לישראל, היום (ראשון) החליט שר החוץ, יאיר לפיד כי אמיר חייק ימונה לשגריר ישראל באיחוד האמירויות

    למרות חשיבותה האסטרטגית של האיחוד האמירויות בשיתוף הפעולה עם ישראל, החליט לפיד למנות אדם שאין לו עבר דיפלומטי או ביטחוני. אמיר חייק מכהן כנשיא התאחדות המלונות בישראל ויו"ר תאגיד המיחזור אל"ה. כיהן כמנכ"ל משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה וכמנכ"ל התאחדות התעשיינים.

    שר החוץ, יאיר לפיד אמר לאחר ההחלטה: "אמיר חייק, עתיר ניסיון וידע בתחומי הכלכלה והתיירות, הוא האיש המתאים למסד את הגשר בין ישראל לאמירויות. אחרי פתיחת השגרירות הגיע הזמן גם למנות שגריר ראשון לאיחוד האמירויות".

    אמיר חייק אמר: "אני מודה לשר החוץ, יאיר לפיד, על האמון. כבוד גדול עבורי להיות השגריר הראשון באיחוד האמירויות ולייצג את מדינת ישראל. איחוד האמירויות היא עולם שלם של הזדמנויות כלכליות משותפות, זו משימה חשובה ומרגשת ויש עבודה רבה לפנינו".



    0 תגובות