חיפה: לאחר פיטורי סגני רה"ע, חברי המועצה דורשים למנות סגנים חדשים

    אבי רבינא No Comments on חיפה: לאחר פיטורי סגני רה"ע, חברי המועצה דורשים למנות סגנים חדשים

    חברי מועצת השינוי פנו בדרישה לר"ע חיפה ענית קאליש לכנס ישיבה שלא מן המניין, בכדי לדון במינוי סגנים חדשים לא בשכר, במקומם של אלו שהודחו ע"י חברי המועצה, "כדי ליצור תרבות פוליטית ישרה ותקינה בעיר חיפה"

    עיריית חיפה צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הדחת סגני ראש העיר, מועצת השינוי בחיפה המונה 18 חברי מועצה, מול 12 חברי מועצה שנאמנים לראש העיר חיפה עינת קליש-רותם, פנו לראש העיר בדרישה לכינוס ישיבה שלא מן המניין.

    במכתבם טוענים חברי מועצת השינוי כי בעקבות הכישלון של ראש העיר בניהול העיר בכל תחומי החיים בה, כלשונם, רוב ברור של חברי מועצת העיר החתומים מטה, מבקשים לחולל שינוי בניהול העיר והתרבות הפוליטית הכושלת הקיימת כיום.

    חברי מועצת השינוי טוענים במכתבם כי תחת ניהולה של ראש העיר, מתנהלים כל תחומי החיים בחיפה ב"אנדרלמוסיה גדולה", כאשר יד ימין לא מוצאת את יד שמאל ותוך שסע עמוק בין הסיעות השונות שלא מאפשר עבודה מאוחדת לרווחת תושבי חיפה.

    במכתב הם מבקשים, כי בהמשך לפיטורי שלושת סגני ראש העיר (עליהם הוחלט בישיבת המועצה מתאריך 18/7/21, ביוזמת מועצת השינוי) הם מגישים את בקשתם למינוי שלושה סגני ראש עיר אחרים, ללא שכר, תחת אלו שהודחו, "כדי ליצור תרבות פוליטית ישרה ותקינה בעיר חיפה".

    כך גם לעניין שלילת השכר משני ממלאי מקום ראש העיר, סגני ראש העיר – נחשון צוק ומיכאל אלפר – אשר לטענת חברי מ. השינוי כשלו בתפקידם ונטלו סמכויות לא להם, כך נכתב.

    חברי מועצת השינוי מסבירים כי המהלך נועד לגרום לכך שתפקוד ראש העיר ישתפר בעקבותיו, וזאת אם תיאות לשתף עימם פעולה, למען קידום העיר חיפה ושיפור התפקוד השלטוני.

    על כן, מבקשים כותבי הבקשה, לקיים ישיבה שלא מן המניין ולהביא את המינויים המבוקשים בהתאם להוראות הדין ונהלי משרד הפנים לדיון והחלטה במליאת המועצה בישיבה שלא מן המניין כדי לדון בנושאים שעל סדר היום



    0 תגובות