אוחנה: "אין לנו ראש ממשלה אחד, יש כמה"

    אוריאל לנדאו No Comments on אוחנה: "אין לנו ראש ממשלה אחד, יש כמה"

    ח"כ אמיר אוחנה בראיון ל'קול חי': "היינו יכולים לעשות דברים יותר טוב, אף פעם זה לא מושלם. אבל אם להסתכל עשור אחורה כמה התקדמנו, ולהסתכל על החודש האחרון, גם אלו שלא הצביעו לנתניהו – יתגעגעו אליו"

    אמיר אוחנה צילום: פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ אמיר אוחנה (הליכוד) שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית: "יהיה קשה לממשלה להעביר מסר לציבור, עם שרים מכחישי קורונה. המשטרה היום עושה את מה שנוח להם, לא לאכוף. שוטרים התגייסו כדי להיאבק בפשיעה, ברור שלא נוח להם למגר מגיפה", אמר אוחנה בראיון.

    אוחנה האשים: "עזבנו את הממשלה עם כמעט אפס חולים, ועכשיו יש 2,500 מאומתים חדשים ביום, זה מדאיג. הבעיה בממשלה, שהיא מפחדת לקבל החלטות לא פופולריות, מה שאנחנו עשינו, בגלל שהיה לנו קרדיט ציבורי, דבר שאין לבנט. לא מתקבלות פה שום החלטות".

    לדבריו "הם אמנם קיבלו החלטה על חיסון שלישי, אבל בואו נחכה לביצוע, שחייב להיות מיידי. אני דאגתי בזמני לאכיפה, גם כשלא היה פופולרי, כי רצינו להציל חיים. עכשיו – אין שום הקפדה".

    עוד הוסיף אוחנה: "היינו יכולים לעשות דברים יותר טוב, אף פעם זה לא מושלם. אבל אם להסתכל עשור אחורה כמה התקדמנו, ולהסתכל על החודש האחרון, גם אלו שלא הצביעו לנתניהו – יתגעגעו אליו".

    אוחנה המשיך ותקף: "לא סתם אמרנו שהממשלה מסוכנת לישראל. תראו את התחלואה העולה, את האמירות של רוסיה, שבנט הרס את הקשר שנתניהו בנה עם פוטין. אין לנו רוה"מ, הוא נשלט ע"י כל ח"כ, יש לנו פה כמה ראשי ממשלה. לא סתם אומרים שהתקשורת מאוזנת, 12 שנים הם תקפו את הממשלה, והם עברו לתקוף עכשיו את האופוזיציה".



    0 תגובות