נתניהו: "למה אזרחי ישראל משלמים את מס עבאס, רק כדי להשאיר אתכם בשלטון?"

    איתי גדסי 2 Comment on נתניהו: "למה אזרחי ישראל משלמים את מס עבאס, רק כדי להשאיר אתכם בשלטון?"

    ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, תקף בדיון 40 חתימות במליאת הכנסת אץ מדיניות הממשלה החדשה והעברת תקציב הגזירות על עם ישראל, "מדליית זהב לבנט על כישלון עולמי בקורונה, מדליית זהב ללפיד על כישלון עולמי מול איראן ומדליית זהב לליברמן על כישלון עולמי בכלכלה"

    צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה לשעבר, ויו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו תקף את תקציב הממשלה המנותק מהעם בדיון 40 חתימות במליאת הכנסת ואמר: "הממשלה הנוכחית מצטיינת במחיקת הישגים עולמיים. אם הייתה אולימפיאדה לכישלונות בינלאומיים, הממשלה הזאת הייתה משיגה לפחות עוד 3 מדליות זהב. מדליית זהב לבנט על כישלון עולמי בקורונה, מדליית זהב ללפיד על כישלון עולמי מול איראן ומדליית זהב לליברמן על כישלון עולמי בכלכלה".

    ראש הממשלה לשעבר נתניהו התייחס למצב הביטחוני המסוכן ואמר: "המידע שיימסר לאמריקה, יודלף לאמצעי תקשורת ובדרך זו יסוכלו פעולות הסיכול שלנו. זו הסיבה במשך העשור האחרון סירבתי לבקשות הנשיאים האמריקאים לכך שלא יהיו הפתעות. אף פעם לא הסכמתי להתחייב תמיד להודיע להם".

    נתניהו הבהיר כי "מדובר כאן בעניין קיומי לישראל, ובו ייתכנו הפתעות וצריך לפעמים הפתעות. הפכתם אותנו למעיין מדינת חסות עם חובת דיווח. אם אין לנו עצמאות בנושא הזה, אין לנו עצמאות בכלל".

    נתניהו הוסיף ותקף את העלאת המיסים חסרת התקדים של ליברמן, "מדליית זהב לאביגדור ליברמן על תרגיל מדהים בהתעמלות קרקע – פליק-פלאק מרהיב. רק לפני כמה שבועות הוא אמר שלא יעלה מיסים. עכשיו הוא מעלה מיסים".

    עוד הוסיף, "העליתם את מחירי החשמל, התחבורה הציבורית, הארנונה, מחיר הלחם, הטלתם מס על רכישת מוצרים באינטרנט, מס על נטפליקס, מס על ביקור אצל רופאים, מס על שתייה קלה — עוד ועוד מיסים כדי לממן 53 מיליארד שקלים שהבטחתם למנסור עבאס כי אחרת אין לכם ממשלה. למה אזרחי ישראל צריכים לשלם את המחיר הזה, את מס עבאס, רק כדי להשאיר אתכם בשלטון?".

    נתניהו הוסיף ותקף את תקציב המדינה: "זה תקציב נעדר בשורות, זה תקציב של גזירות. בשביל זה הקמתם ממשלה בשביל תקציב כזה? זה מראה או שאתם לא מבינים שום דבר בכלכלה או שאתם בכיס של עבאס".

    בסיום דבריו אמר ראה"מ לשעבר, "אין ספק שהממשלה הנוכחית היא שיאנית עולמית בכישלונות. כל כך הרבה כישלונות בזמן כל כך קצר. כולם רואים שהקמתם ממשלה עם גורמים אנטי ציוניים ואתם תלויים בעבאס שהוא ראש הממשלה האמיתי ובמשותפת שהיא רשת הביטחון שלכם ועליהם אתם סומכים."



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      לא נותנים לנכים מה שמגיע להם