הידרדרות ביטחונית: 2 רקטות נורו מהרצועה; מחבל מחופש לחייל נתפס

    קובי פינקלר 1 Comment on הידרדרות ביטחונית: 2 רקטות נורו מהרצועה; מחבל מחופש לחייל נתפס

    בעת הלוויות המחבלים מג'נין, 2 רקטות נורו לעבר ישראל מעזה | מחבל מחופש לחייל נתפס לאחר שעורר חשד אצל תושבי מעלה לבונה בבנימין

    צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    14:20
    28.03.24
    הפוך על הפוך No Comments on הרב בן לולו במונולוג נוקב: "אין להם סיעתא דשמיא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (שני) מחבלים מרצועת עזה שיגרו 2 רקטות אל עבר ישראל, בזמן הלוויות המחבלים בג'נין שחוסלו ע"י כוחות צה"ל לאחר שפתחו לעברם באש. רקטה אחת נפלה בשטח הרצועה והרקטה השנייה יורטה ע"י לוחמי כיפת ברזל.

    בנוסף, פיגוע גדול נמנע היום לאחר שתושבים אזרחי היישוב מעלה לבונה בבנימין זיהו חשוד הלבוש במדי צה"ל, סמוך לכפר ׳סינג׳יל׳ שבמרחב החטיבה המרחבית ׳בנימין׳. המחבל נעצר ע"י כוחות צה"ל  ועליו נמצאה סכין ורובה אוויר. המחבל הועבר לחקירת כוחות הביטחון.

    בעקבות הירי אל עבר שער הנגב, אופיר ליבשטיין, ראש המועצה האזורית שער הנגב אמר  בתגובה: "זהו הירי הראשון מאז מבצע "שומר החומות" שהסתיים לפני כחודשיים. עד כה המבצע הוכיח את עצמו ואני מקווה ומצפה ממדינת ישראל שתדע גם היום לשמר את ההרתעה שהתבססה בסיום המבצע".

    אופיר הוסיף כי "כל ירי, גם אם הוא מיורט, משבש את השגרה, על אחת כמה וכמה בשעות שהילדים במסגרות הקיץ ולא עם ההורים בבתים. לשמחתנו ולצערנו, הצוותים החינוכיים בישובי המועצה מנוסים בהתמודדות חינוכית מסוג זה ובשעות אלו הם מסייעים לילדים לחזור לשגרת היום בצורה מיטבית ובריאה. אני מצפה ממשלת ישראל לעשות כל שניתן כדי להבטיח את השקט באזורנו."



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לא חבל על כספי ציבור מבוזבזים של בנטטה בשביל הפירות שלו על השולחן. מושחת מדרגה ראשונה!