שופט שחרר למעצר בית שותף בלינץ' בעכו: הקורבן: "מזועזע"

    ישראל רובין 2 Comment on שופט שחרר למעצר בית שותף בלינץ' בעכו: הקורבן: "מזועזע"

    התחשבות בטרור: שופט בימ"ש המחוזי חיפה אישר לשחרר את אחד ממבצעי הלינץ' במור ג'אנאשווילי למעצר בית באיזוק אלקטרוני. מור מחה על ההחלטה "דם יהודי הפקר".

    פרעות תשפא בעכו צילום: פלאש 90
    13:06
    16.04.24
    עפר גדנקן No Comments on ההמלצות של אלקטרה לתחזוק נכון של המזגן לקראת הקיץ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אוזלת יד מול הטרור: שופט בית המשפט המחוזי חיפה ניצן סילמן הורה על שחררו למעצר בית באיזוק אלקטרוני את אדהם בשיר, אחד ממבצעי הלינץ' הקשה במור ג'אנאשווילי בעיר עכו במהלך מבצע שומר החומות. בין היתר טען השופט כי המחבל לא היה במגע עם מור ישירות, אלא 'רק' יידה אבנים על רכבו.

    בשיר הואשם במעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה והשתתפות בהתפרעות, אולם השופט ציין כי לא פגע פיזית בפצוע, אלא רק "נושא יידוי האבן וניפוץ החלון". לטענת השופט בשיר לא היה במגע כלל עם הקורבן, אלא 'רק' יידה אבן לחלק האחורי של הרכב והשתמש במקל כנגד החלון האחורי של הרכב.

    טענה זו עומדת בניגוד להחלטת בית המשפט העליון כי כאשר מדובר בלינץ' ע"י המון זועם אין לדקדק בחלקו של כל משתתף בלינץ'.

    מור ג'אנאשווילי פצוע הלינץ' כאב את ההחלטה, "אני כל כך כואב ומזועזע מההחלטה שהתקבלה לשחרר למעצר בית את אחד הנאשמים מבין שני הנאשמים העיקריים שמתנהל נגדם ההליך. לא פחות כואב לי שאני מגיע בקביעות לבית המשפט כי אני רוצה להאמין שיעשה הצדק ואני מתבדה שאין צדק, שאני מנסה לדבר בבית המשפט ואין לי את הזכות לדבר ולהישמע, מי אני עוד קורבן שכמעט שילם בדמו על אדמת המדינה, עוד יהודי", מסר.

    מור הוסיף כי להרגשתו המסר שיוצא מבית המשפט הוא "שדם יהודי הוא הפקר, משתלם לפגוע ולרצוח יהודים על רקע גזעני ואידיאולוגי. המשטרה לא מצליחה לאתר את רוב המחבלים ואם מאתרים אותם מתייחסים אליהם בכפפות של משי ולא כמו שצריך להתייחס למחבלים. מישהו צריך להתעורר כאן ועכשיו, המסר שיוצא מכאן מדאיג ומזעזע.

    אני דורש מהפרקליטות ובית המשפט למצות עם המחבלים את מלוא חומרת הדין ושהנאשם יהיה מאחורי סורג ובריח עד תום הליכים", קרא מור.

    עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו תקף את החלטת השופט "המחבל היה פעיל בלינץ' המוני כנגד יהודי שהיה כפסע מהמוות ונותר עם נכות קשה, וכל זה ממניע לאומני. די והותר בכך כדי להבין את מסוכנתו ואת הצורך הדחוף להותירו מאחור סורג ובריח למשך שנים רבות. שחרורו מהווה פגיעה בביטחון אזרחי ישראל ומסר מרוכך כלפי הטרור ופעיליו אשר פעלו בניסיונות רצח המוני של יהודים. אנו מצפים שהפרקליטות תערער לבית המשפט העליון על החלטת השחרור של בית המשפט המחוזי".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מי שאוהב ערבים יפגע מהם.השופטים יפי הנפש שמאלנים אוהבי ערבים.דם יהודי הפקר ??כל המרחם על אכזרים סופו שאכזרים ישרפו אותו

    2. 1

      מור היקר.
      כואבים את כאבך, אתה הנציג של כולנו.
      נפגעת פעם אחת מהאויב
      ופעם שניה מהשומרים של האויב, בתי המשפט.