מנכ"ל החינוך העצמאי: "אם לא יהיה שינוי נוציא הנחיות על בסיס השכל הישר"

    מהדורת הבוקר No Comments on מנכ"ל החינוך העצמאי: "אם לא יהיה שינוי נוציא הנחיות על בסיס השכל הישר"

    הקורונה במערכת החינוך: מנכ"ל החינוך העצמאי הרב אליעזר סורוצקין ב"מהדורת הבוקר" מספר על הקשיים בהיערכות לפתיחת השנה ועל הקריסה של משרד הבריאות והחינוך מול החינוך החרדי

    צילום: כל הזמן
    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: כל הזמן

    תחילת שנת הלימודים ויש לא מעט מאומתים בחיידרים ובתלמודי התורה. מנהל הכללי של החינוך העצמאי הרב אליעזר סורוצקין בראיון ל"מהדורת הבוקר עם בצלאל קאהן" אמר: "אין לנו שם מידע אין כלום ואין הנחייה אפילו הכי בסיסית מסיכות או לא מסיכות. אנחנו לא יודעים כלום".

    "היו תוכניות שהיו יכולות להיות טובות מאוד אבל שום דבר לא נעשה. התחילו לעשות משהו טוב עם הבדיקות הסרולוגיות אבל אנחנו מודאגים מאוד. הרצף החינוכי מאוד חשוב ואנחנו רוצים להמשיך אותו, אבל זה לא יכול להיות מתוך הפקרות ומהר מאוד יהיה כאוס במערכת" הוא הוסיף.

    "דבר ראשון אפשר למנוע הרבה מאוד אם היו נותנים תקציב להצטייד במסכות בחומרי חיטוי, ובכל מה שנדרש. אומרים שמגבשים תוכניות אבל לא נערכו לחינוך החרדי שנפתח וגם לא לחינוך העצמאי שמתחיל עוד שבוע. אני מניח שאם לא יהיה שינוי אנחנו נוציא הנחיות נפרדות על בסיס השכל הישר. נדריך את צוותי החינוך איך לפעול" .

    "יש תו ירוק ויש תו חינוכי רוחני" הדגיש סורוצקין, "ולכן צריך להמשיך לשמור על הנפש ועל הגוף אבל צריך לעשות את זה. אתמול היה לי ישיבה משמעותית עם הפרויקטור ועם הצוות שלו ופשוט צריך לחסן את התלמידים יתחסנו, ככה שמעתי אצל גדולי ישראל. זה ישמור עליהם וימנע בידודים והכי חשוב הם יוכלו ללמוד שיפסיקו להתעסק בפרטים ויתחילו לחסן".

    "אנחנו לא לומדים דרך מדיות וכלים דיגיטלים אלא דרך מרחבים קוליים ידידותיים, במקרה של בידוד אנחנו נפעיל את זה. עשינו טלפונים מיוחדים שאפשר להתקשר רק למרחב הקולי. הבעיה היא שבסגרים הראשונים כשכיתה נכנסה לבידוד אז הכל היה עובר ולמרחב הקולי. אבל היום יש ילדים מחלימים שיכולים לבוא לכיתות".

    אנחנו מאוד מעודדים את צוותי החינוך להתחסן, יוצרים אווירה של מי שלא מחוסן לא יכול לבוא ללמד. אבל אסור לנו לחייב ולכן אנחנו נעשה ככל הניתן כדי להרחיק את המורה מהתלמידים, אבל גם בזה אין הנחיות ברורות. כאשר נקבל הנחיות ננהל את ההתרחשות בצורה מאוד מוקפדת. הילדים משדרים לנו את הצורך בחזרה לבית ספר".

    האזינו:

     



    0 תגובות