גם בשמיטה: סלטי אחלה בכשרות מהודרת

    עפר גדנקן No Comments on גם בשמיטה: סלטי אחלה בכשרות מהודרת

    55 סלטי אחלה בכשרות בד"ץ שארית ישראל, ע"פ פסקי מרן החזו"א זצ"ל
    יפתח עצמון, מנכ"ל חטיבת האוכל בשטראוס: "לקראת שנת השמיטה נדרשנו למאמץ אגרונומי חובק עולם, ואני גאה שהצלחנו בכך ובמהלך שנת השמיטה נציע מגוון רחב ביותר של סלטים כשרים למהדרין".

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    'אחלה' מקבוצת שטראוס, השלימה בימים אלו את היערכותה לקראת שנת השמיטה תשפ"ב, בהנחיית ועד הכשרות של בד"ץ 'שארית ישראל'.

    נוכח מאמצי הפיתוח של אחלה וההיערכות המוקדמת לשמיטה של החברה כולה ממחלקת הרכש, דרך הייצור ועד השיווק, בשנת השמיטה הבעל"ט תציע אחלה מגוון רחב ביותר של  55 סלטים כשרים למהדרין.

    מדובר במגוון חסר תקדים, שכן כמעט כל מגוון סלטי אחלה יהיו בכשרות מהדרין בכל הארץ, למעט סלט קוביות סלק. כל הסלטים יהיו באספקה רציפה לאורך שנת השמיטה בכל נקודות המכירה.

     

    לקראת ראש השנה הבעל"ט יוצבו מגוון הסלטים הטריים של אחלה על המדפים בהשגחתם של בד"ץ 'שארית ישראל'.

    שלב ההערכות של סלטי אחלה מתחיל בשלב גידול הירקות. האגרונומים של שטראוס בודקים את איכות הקרקעות שאושרו על ידי בד"ץ שארית ישראל על מנת לייצר את הסלטים עם חומרי הגלם הטריים ביותר.

    בכל תהליך ההיערכות לקראת שנת השמיטה, הדגישו באחלה את הרצון העז לשמור על רף הכשרות הגבוה של רבני בד"ץ שארית ישראל על מנת לאפשר לצרכניה את המגוון העשיר המאפיין את המותג בכל ימות השנה גם בשמיטה.

    יפתח עצמון, מנכ"ל חטיבת האוכל בשטראוס: "בשטראוס בכלל וב'אחלה' בפרט, אנחנו משקיעים את מירב המאמצים על מנת לספק למגוון הקהלים  את המוצרים באיכות הטובה ביותר, בשקיפות מלאה, תוך התאמה אישית לצרכים הייחודים, ובכלל זה בכשרות מהודרת.

    ההשקעה שלנו בכשרות היא חלק ממחויבות תמידית, ובשנת השמיטה כוללת הקפדה מדוקדקת על ייצור למהדרין. כך שיתאפשר לנו לקבל את חומרי הגלם הטריים ביותר.

    לקראת שנת השמיטה נדרשנו למאמץ אגרונומי חובק עולם, ואני גאה שהצלחנו בכך ובמהלך שנת השמיטה נציע מגוון רחב ביותר של סלטים כשרים למהדרין".

    דינה שובל, מנהלת שיווק חטיבת האוכל בשטראוס: "שילוב של חומרי גלם איכותיים, רכיבים מעולים, תהלכי בישול ביתיים וטעם מצוין הם בסיס המותג של אחלה.

    כמותג הסלטים המוביל בישראל שמוסיף לצמוח ולהוביל, אנחנו מקפידים להציע מגוון רחב שמתאים למגוון הזדמנויות צריכה, וחשוב לנו לאפשר לכולם ליהנות מאותו המגוון גם בשנת השמיטה. אנו מקפידים על הוראות הכשרות המהודרת לאורך השנה כולה וכמובן גם בשנת השמיטה בה ניתן יהיה לברך על המגוון הרחב של מוצרי 'אחלה'".

    הרב יעקב בורנשטיין מפקח בכיר בד"ץ שארית ישראל: אנחנו בכשרות נוהגים על פי שיטת מרן החזו"א. במשך תקופה ארוכה עבדנו יחד עם אחלה מקבוצת שטראוס כדי שהסלטים גם בשנת השמיטה, יהיו כשרים למהדרין ברמה האיכותית הגבוהה ביותר.



    0 תגובות