אין גבול לחוצפה: ההגבלות רק בכותל ולא על הר הבית

    איתי גדסי No Comments on אין גבול לחוצפה: ההגבלות רק בכותל ולא על הר הבית

    הקבינט אישר להטיל מגבלות קשות על המתפללים בכותל המערבי והכניסה תוגבל לעד 8 אלף מתפללים, בנוסף כולם יחוייבו בעטיית מסיכות – בהר הבית אין כלל הגבלות למרות קיום תיפלות עם עשרות אלפי מתפללים | לוין אמר לאלקין ושקד: "הממשלה שאתם חברים בה מפחדת לאכוף את הוראות הבריאות על תפילות המוסלמים, ומטילה מגבלות רק על יהודים"

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קבינט הקורונה בראשות ראש הממשלה בנט, אישר הערב (שני) להגביל את הבאים לרחבת הכותל עד 8,000 מתפללים, בנוסף, יחוייבו המתפללים לעטות מסיכה בשטח הפתוח בכותל, כמו כן המתפללים יחולקו ב-18 קפסולות. במהלך הדיון הציב השר אלקין לאכוף תקנות דומות בהר הבית שם מתפללים עשרות אלפים במהלך ימי שישי והחגים. בנט הבהיר כי יהיה דיון אחר על הר הבית. אלקין ושקד התנגדו אך ההחלטה התקבלה.

    נציין כי בעוד קבינט הקורונה מטיל הגבלות דרקוניות על המתפללים בכותל, כשבמקביל נערכים הופעות זמר ואירועי ספורט בהשתתפות של עשרות אלפי בני אדם בחללים סגורים וללא אכיפה.

    ח"כ יריב לוין תקף את המשחק של שקד ואלקין ואמר, "השר אלקין, השרה שקד – הצבעה נגד לא מנקה אתכם מאחריות ולא מועילה בכלום. הממשלה שאתם חברים בה מפחדת לאכוף את הוראות הבריאות על תפילות המוסלמים, ומטילה מגבלות רק על יהודים. פחדנות ואפליה פסולה שפוגעת בבריאות של כולנו".

    יריב הוסיף, "הצבעתכם נגד החלטה אומללה אחת מני רבות לא משנה את האחריות ההיסטורית שאתם נושאים בה להקמת ולקיום ממשלת השמאל והמחדל הזו. אף אחד לא מתרשם מהצבעת כח חסרת החשיבות היום. הצביעו נגד הממשלה הרעה הזו באי אמון ותאפשרו להפיל אותה. זו האחריות שלכם וזה מה שהציבור הלאומי מצפה מכם".



    0 תגובות