בחירת השנה: בחרו את הפתעת השנה שלכם בפוליטיקה

    עמית דניאל No Comments on בחירת השנה: בחרו את הפתעת השנה שלכם בפוליטיקה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההצבעה בתחתית העמוד – הקליקו, דרגו והשפיעו:

    * קרדיט תמונות: פלאש 90

    • חה"כ בצלאל סמוטריץ

    מסיעה קטנה שלא נתנו לה לעבור את אחוז החסימה הפך בצלאל סמוטריץ' לדמות הכי עקבית במערכת הפוליטית לצד הנציגים החרדים. רבים מאלו שלעגו לו כי הוא משתלט על שם "הציונות הדתית" שלא בצדק, הודו לבסוף כי מי שפעל לשמר את ההתיישבות והימין הדתי היו הוא ומפלגתו.

    •  חה"כ יעקב אשר

    מהתפקיד הביצועי והחזק כיו"ר יו"ר ועדת החוקה נזרק חה"כ יעקב אשר מ"יהדות התורה" יחד עם מפלגתו אל אחרוני ספסלי האופוזיציה המשמימים. אך, למרבה ההפתעה גם שם הוא לא נח ולא שקט על שמריו, והוא הפך לאופוזיציונר נחוש הנאבק יום וליל עבור ציבור בוחריו. אשר בולט בקשר האישי והאנושי שלו לכל אדם, מענטש שפותר משברים בדרכי נועם.

     

    • חה"כ משה ארבל

    מינוי הניחומים של אריה דרעי לאנשי "כסא רחמים" מתברר במהלך השנתיים האחרונות כצעד מבריק ומבורך. ארבל מתברר כנבחר ציבור שלא יודע לאות, פועל בלילה וביום למען החלשים, נלחם כפרלמנטר במסדרונות הכנסת וכמשפטן בבתי המשפט עבור זכויות עצירים ומפגינים. גם את הערבים ארבל מכבד בגישה אופיינית ומסורתית וזוכה על כך לשבחים ולשיתופי פעולה בכל קצוות המערכת הפוליטית.

    • ראש הממשלה נפתלי בנט

    בניגוד לכל הציפיות, בין לילה הפך נפתלי בנט מאופוזיציונר לוחמני ופעלתן המוביל סיעה קטנה בכנסת לראש הממשלה בישראל. אין הרבה דברים טובים לומר על הממשלה שהקים, הוא עשה את זה בצורה לא נעימה, דורסנית, לא שיוויונית ולא הוגנת, אבל בסופו של דבר, גם בפוליטיקה הישראלית המטורללת, ראש ממשלה שמחזיק בסיעה של שישה מנדטים זה בהחלט דבר לא צפוי ומפתיע.

    הקליקו, בחרו והשפיעו:



    0 תגובות