פלח שוק 11.1.12

    עפר גדנקן Comments Off on פלח שוק 11.1.12

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    [audio:/wp-content/uploads/2012/01/pelach-shuk-11.1.12.mp3|titles=pelach shuk 11.1.12]

    רשת 'יש' מקיימת, עד מחר, מבצעי מחיר על עופות פירות וירקות. בנוסף יימכרו מגוון מוצרים ומארזים למשפחה החרדית בעשרה, עשרים או שלושים שקלים.

    חברת 'מטרנה' ממשיכה, זו השנה השלש-עשרה, בפרויקט החסד "מטרנה מצווה". 'מטרנה' מזמינה את הציבור לשלוח כפיות מתחליפי החלב או אריזות דייסה, ולהעבירן ל"חסדי נעמי". בתמורה תתרום 'מטרנה' מוצרים לנתמכי הארגון.

    'תנובה' משיקה את השמנת המתוקה להקצפה, 32% שומן, של 'השף הלבן' באריזה חדשה – עם פקק לפתיחה חוזרת. האריזה החדשה מהווה פתרון נוח לאחסון ושימוש חוזר.

    שמנת צמחית 'השף הלבן' באריזה חדשה עם פקק

    בחברת 'אוויס' מסכמים בסיפוק את מבצע "חודש שלם בלי לשלם". כזכור, במשך 12 שבועות נערכה הגרלה שבועית במסגרתה זכה שוכר אחד במכונית לחודש. מדי שבוע התבשרו הזוכים על זכייתם בשידור חי בתוכנית 'דברמן' ב'רדיו קול חי'.

    קבוצת 'ישראכרט' זכתה, זו השנה השנייה ברציפות, במקום הראשון בפרס השירות בתחרות המי"ל למצוינות בשירות 2011. דב קוטלר, מנכ"ל קבוצת 'ישראכרט' מסר: "המאמצים המשותפים של כל עובדי החברה הובילו אותנו לזכות שנית בתואר המכובד".

    מנכ"ל 'ישראכרט' דב קוטלר וסמנכ"ל השירות אורן כהן-בוטנסקי. צילום: איתן ריקליס

    אתמול הונחה אבן הפינה למרכז הרפואי החדש של 'מכבי שירותי בריאות' ברחוב רבי עקיבא בבני ברק. מנכ"ל 'מכבי', מר רן סער וראש עיריית בני ברק, הרב יעקב אשר, הביעו התרגשותם מהמעמד. ראש מחוז המרכז ב'מכבי', שלמה עמיר, סקר בפני הנוכחים את תהליך ההקמה והשירותים שיעניק המרכז לתושבים. במעמד נכחו גם סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן, הרב אלימלך פירר, רבנים ומכובדים נוספים.

    הנחת אבן הפינה למרכז הרפואי החדש של 'מכבי שירותי בריאות' בבני ברק



    0 תגובות