המחדל של ממשלת בנט: 7 בתי החולים הציבוריים ישביתו את חדרי הניתוחים

    צבי טסלר No Comments on המחדל של ממשלת בנט: 7 בתי החולים הציבוריים ישביתו את חדרי הניתוחים

    7 מנהלי בתי החולים הציבוריים פתחו אוהל מחאה מול מעון ראה"מ בירושלים והודיעו על השבתת חדרי הניתוח מחר. מנכ"ל שערי צדק פרופ' עפר מרין הבהיר: "אנחנו פותחים מחר מאהל מול משרד ראש הממשלה ואנחנו נשב שם. נעשה שם את ארוחת שבת, נעשה שם את ארוחת ראש השנה ביחד עם המשפחות שלנו, עד שימצא פתרון" | מנכ"ל בית החולים האנגלי בנצרת פרופ' חכים אמר: ראש הממשלה בנט, שר האוצר ליברמן, שר הבריאות הורוביץ, ממשלת השינוי, אתם צריכים לבקש סליחה מאמא שלי. אמא אני מצטער, את הניתוח שלך ביטלתי"

    מנהלי בתי החולים בכניסה למעון ראה"מ ברחוב בלפור צילום: פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחדל קריסת בתי החולים: בתי החולים הציבוריים מחריפים את העיצומים: מחר (חמישי) בבוקר כל חדרי הניתוח יושבתו בין השעות 10:00-08:00 בשל סירוב משרדי האוצר והבריאות ליישם את ההסכם שנחתם עם בתי החולים שהביא להתחלת קריסת בתי החולים הציבוריים, עד כה התעלם ראש הממשלה במופגן מאחד המחדלים הקשים בשיאה של מגיפת הקורונה.

    המנהלים לא מחכים לקריסה מוחלטת של בתי החולים, ומעלים את עוצמת המחאה עד לפתרון. 7 מנהלי בתי החולים הציבוריים ערכו היום אחה"צ מסיבת עיתונאים מול מעון רה"מ בבלפור, זעקו את קריסת בתי החולים הציבוריים ודרשו מבנט להתערב במשבר.

    מנכ״ל הדסה פרופ יורם וייס אמר בהפגנת המחאה: "עצוב שאנחנו כבר שבוע מאז שהחלו העיצומים, ביטלנו אלפי חולים במרפאות וניתוחים, ומשרדי האוצר והבריאות לא מצאו דרך לקיים את ההסכם איתנו".

    פרופ' וייס עדכן כי "מחר בין שמונה לעשר בבוקר 7 בתי החולים יעצרו פעילות. המרפאות לא יעבדו, חדרי הניתוח לא יפעלו. רק מקרי הצלת חיים יתקבלו. כואב לי הלב. אנחנו מקווים שהפתרון יגיע ולפני ראש השנה. זה לא בשבילנו, אלא בשביל תושבי ירושלים, נצרת, נתניה ובני ברק, זו מלחמה שאנחנו נלחמים בשבילם".

    מנכ״ל שערי צדק פרופ עפר מרין ביקר את התעלמות ראה"מ מהמשבר, "הזעקה שלנו כנראה עוד לא הגיעה לאוזניים הנכונות. אנחנו פה מחוץ לבית ראש הממשלה כי הוא חייב להתערב במשבר הזה. אנחנו פותחים מחר מאהל מול משרד ראש הממשלה ואנחנו, שבעת המנהלים, נשב שם עד שיהיה פתרון".

    "נעשה שם את ארוחת שבת, נעשה שם את ארוחת ראש השנה ביחד עם המשפחות שלנו, עד שימצא פתרון. הרופאים והאחיות שלנו זועקים את הזעקה הזו יחד איתנו, והם יעמדו איתנו מחר במאהל ולכן הם לא יוכלו לתת טיפול בבית החולים מחר בבוקר", ציין פרופ' מרין.

    מנכ״ל בית החולים האנגלי בנצרת פרופ' פהד חכים תקף את אוזלת ידה של הממשלה: "ראש הממשלה בנט, שר האוצר ליברמן , שר הבריאות הורוביץ, ממשלת השינוי, אתם צריכים לבקש סליחה מאמא שלי. אמא אני מצטער, את הניתוח שלך ביטלתי. לעובדים שלנו נמאס שהם לא מקבלים את מה שמגיע להם".

    פרופ' חכים הוסיף, "אנחנו בשיא מגיפת הקורונה, הגיע הזמן שראש הממשלה יתערב במשבר הזה. אף ספק לא מוכן לעבוד איתנו, לא מוכנים לתת לנו ציוד. מבייש להיות בית חולים בתקופה הזו. כל אחד מאיתנו רוצה להיות עם המטופלים שלו במקום להיות פה. חייבים לסיים את זה היום".

    מנכ״ל לניאדו נדב חן אמר במעמד: "ראש הממשלה בנט, זה רק בידיים שלך. 2 מיליון אזרחים ראויים לקבל שירות טוב".

    מנכ״ל בית החולים הצרפתי בנצרת ד״ר נאיל אליאס אמר: "ראש הממשלה, בינואר האחרון פגשת אותנו, הבנת את המצוקה שלנו, הבטחת עזרה, הבטחת פתרון. תתערב כדי שנוכל לחזור לבתי החולים לטפל בחולים שלנו. אנחנו רוצים לעזור לך לנצח את המגיפה וזה אפשרי – תבטיח לנו וודאות כלכלית".

    מנכ״ל מעייני הישועה שלמה רוטשילד אמר: "ראש הממשלה קראת למצב הזה בושה, עכשיו אני מבקש ממך, שים סוף לבושה הזו".

    מנכ״ל ביה״ח המשפחה הקדושה בנצרת ד״ר אברהים חרבג׳י אמא: "אין לנו תקציב לטפל בחולים ומטופלים שלנו. זו בושה. שר הממשלה – זה בידיים שלך".



    0 תגובות