שר הביטחון: "את הוראות הפתיחה באש קובע הדרג הצבאי בלבד"

    איתי גדסי No Comments on שר הביטחון: "את הוראות הפתיחה באש קובע הדרג הצבאי בלבד"

    שר הביטחון בני גנץ הביע צער על רציחתו של בלוחם בראל שמואלי הי"ד בגבול הרצועה והתייחס למחאה הנרחבת כנגד הוראות הפתיחה באש בצה"ל ואמר, "אני סומך על הרמטכ"ל, מפקד הפיקוד וכלל הגורמים, שידעו להפיק את הלקחים הנדרשים"

    גנץ בישיבת סיעת כחול לבן צילום: אלעד מלכה
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון בני גנץ, נאם היום (ד'), בפתח טקס חילופי מפקד חיל הים והפרקליט הצבאי הראשי ביחד בהשתתפות הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי. השר התייחס לרצח החייל בראל שמואלי הי"ד בגבול הרצועה ואמר, "אני מבקש להביע צער עמוק על נפילתו של הלוחם בראל חדריה שמואלי ז"ל, במהלך פעילות מבצעית להגנה על תושבי הדרום".

    השר סיפר "הייתי אצל משפחתו וכך גם הרמטכ"ל, שמענו את כאבם וליבנו איתם גם היום. נמשיך ללוות את המשפחה ולחזק אותה".

    על המחאה הציבורית הנרחבת כנגד הוראות הפתיחה באש הכובלות את ידי החיילים אמר גנץ, "צה"ל עוסק במשימות מבצעיות כל יום, בכל שעה, והוא גוף שתרבות התחקירים בו היא מהטובות בארץ ובעולם. אני סומך על הרמטכ"ל, מפקד הפיקוד וכלל הגורמים, שידעו להפיק את הלקחים הנדרשים באופן הכי עמוק ובשקיפות בכל ההיבטים".

    שר הביטחון הבהיר על רקע המחאה הגדלה כנגד המשפטנים בצה"ל, "אני מבקש להדגיש כי לחיילי צה"ל יש גיבוי מלא לפעול לנטרול כל מי שיש לו אמצעי וכוונה ובהתאם לפקודות. את הוראות הפתיחה באש קובע הדרג הצבאי בלבד, בהתאם לחוק ולפי הצורך המבצעי וכך גם ימשיך להיות."



    0 תגובות