החזן, הזמר והיוצר משה זרצקי בדואט יחד עם אביו: "ממעמקים קראתיך"

    ארי טננבוים No Comments on החזן, הזמר והיוצר משה זרצקי בדואט יחד עם אביו: "ממעמקים קראתיך"

    עם צאת היום הגדול והקדוש – ראש השנה, החזן והזמר הישראלי משה זרצקי שמח ונרגש לפרסם סינגל מעורר השראה, בו הוא שר יחד עם אביו – עו"ד והחזן יהודה זרצקי את הלחן המיוחד של אמן הגיטרה הנודע אבי ברק על פרק התהילים הנאמר בעשרת ימי תשובה בפי כל "שיר המעלות ממעמקים קראתיך השם.." | האזינו

    צילום: גרפיקה - אפרת דיין
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עם צאת היום הגדול והקדוש – ראש השנה, החזן והזמר הישראלי משה זרצקי שמח ונרגש לפרסם סינגל מעורר השראה, בו הוא שר יחד עם אביו – עו"ד והחזן יהודה זרצקי את הלחן המיוחד של אמן הגיטרה הנודע אבי ברק על פרק התהילים הנאמר בעשרת ימי תשובה בפי כל "שיר המעלות ממעמקים קראתיך השם..".

    משה ואביו נחשפו ללחן המיוחד לפני שנים רבות, כשסעדו יחד עם אבי ברק ומשפחתו ומאז אימצו את הלחן ושרו אותו במהלך השנים בעשרות קהילות בתפוצות בימים הנוראים, בין היתר בקהילות היהודיות בפנמה, קוסטה ריקה, מקסיקו, ברזיל, אנגליה, צרפת, פולין, גאורגיה, שבדיה, איטליה, יוון, אסטוניה, פינלנד, אוסטריה, סינגפור, גרמניה ועוד..

    רגע מרגש במיוחד שזכור למשה עם השיר הנ"ל, הוא הביצוע שלו בדואט יחד עם אביו במסגרת הופעה ב"מצעד החיים" על מדרגות הר האפר במחנה ההשמדה מיידנק.

    סביו של משה, הרב חיים זרצקי זצ"ל, כיהן למעלה מיובל שנים כרב בחדרה, וכן בקהילות יהודיות באוסטריה וגרמניה, ואהב במיוחד את השיר הזה.

    במלאת 3 שנים לפטירתו, החליט משה להוציא את השיר לעילוי נשמתו כסינגל בדואט הייחודי הנ"ל.

    לחן: אבי ברק | מילים: תהילים, פרק ק"ל | הפקה מוזיקלית: ראובן חיון | פסנתר ועיבוד: אחיה אשר הכהן אלורו | יח"צ: מענדי קורנט.



    0 תגובות