שר הביטחון: "במוקדם או במאוחר נשים את היד על מי שצריך"

    קובי פינקלר No Comments on שר הביטחון: "במוקדם או במאוחר נשים את היד על מי שצריך"

    ברקע החיפושים והמרדף אחרי המחבלים שנמלטו מכלא "גלבוע" וההתפתחויות במטות החיפוש של כוחות הביטחון יצא שר הביטחון בני גנץ לסיור בקו הראשון וקיים הערכת מצב בשטח | "אני מתרשם שנעשית עבודה נחושה בשילוב זרועות ראוי בין כל הארגונים. אנחנו נשים בסופו של דבר את היד על האנשים שנמלטו מבית הכלא" אמר גנץ

    מנהרת הבריחה מכלא גלבוע צילום: Flash90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון, בני גנץ, קיים הבוקר (ו') הערכת מצב במחנה סאלם, בהשתתפות ראש אגף המבצעים אלוף עודד בסיוק, מפקד פיקוד המרכז אלוף יהודה פוקס, מפקד אוגדת איו"ש תא"ל יניב אלאלוף, ראש המנהל האזרחי תא"ל פארס עטילה, ונציגי שב"כ, מג"ב, המשטרה ושב"ס. לאחר מכן ערך שר הביטחון סיור על התפר באזור מעבר ג'למה.

    בסיום אמר שר הביטחון גנץ: "אני מסיים ביקור בשטח והערכת מצב משותפת עם כלל הגורמים שעוסקים במרדף אחרי ששת הנמלטים- משב"ס, ממג"ב, מהמשטרה, מצה"ל, משב"כ, כל המעטפת. אני מתרשם שנעשית עבודה נחושה בשילוב זרועות ראוי בין כל הארגונים. אנחנו נשים בסופו של דבר את היד על האנשים שנמלטו מבית הכלא תוך כדי פעולה נרחבת בשטח, בין שהוא שטח קרוב לאזור הזה ובין בשטחים רחוקים. נמשיך את הפעילות הזו ונבטיח את הביטחון לאזור הזה.

    גנץ הביע את התרשמותו הרבה  משיתוף הפעולה בין גופי הביטחון שהוא לדבריו מרכיב חיוני להצלחה של מה שקורה כרגע, בין ברמה המודיעינית ועד לרמה המבצעית בשטח. לדבריו: "שיתוף הפעולה הזה יימשך ואנחנו בסופו של דבר, במוקדם או במאוחר, נשים את היד על מי שצריך לשים עליו את היד."

    עוד הוסיף שר הביטחון: "אנחנו ממשיכים את הפעילות שלנו בשטח ולצד זאת צריך להבין שמדובר בשישה אנשים בתוך מיליונים שחיים פה. צריך להיות מסוגלים לטפל בשישה האלה ובעוזריהם מבלי שנפר את האיזונים האחרים שנמצאים בתוך השטח. אני מקווה שהיום ייגמר שקט, כך או כך צה"ל ערוך לכל התפתחות בכל אחד מהמקומות".

    חשוב לציים בצד התדרוך כי בשעה האחרונה מתהדקים חיפושים באזור העיר עפולה וכלא גלבוע ממנו נמלטו המחבלים. במסגרתם תועדו כוחות משטרה מתוגברים סורקים אזורים חקלאיים בניסיון לאתר את עקבות ההימלטות.



    0 תגובות