הפרשן לענייני ערבים: "כותבים כאן נרטיב שישראל תשלם עליו"

    המהדורה המרכזית No Comments on הפרשן לענייני ערבים: "כותבים כאן נרטיב שישראל תשלם עליו"

    בראיון למהדורה המרכזית אמר הפרשן לענייני ערבים צבי יחזקאלי לאבי מימרן: "למרות שהיה כאן מזעור של הנזק התדמיתי, זה נותן להם רוח גבית בכל מקרה. חמאס אמרו היום שכשתהיה עסקת אסירים הם ידרשו את אותם אסירים בראש הרשימה"

    צבי יחזקאלי צילום: דוברות אוניברסיטת אריאל
    9:11
    29.03.24
    אתר קול חי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים ל'-ל"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשן לענייני ערבים, צבי יחזקאלי: זה שתפסו אותו לא אומר שהוא לא יצא גיבור. זה נזק מורלי לישראל. היה פה נזק הרתעתי ותדמיתי. למרות שהיה כאן מזעור של הנזק התדמיתי, זה נותן להם רוח גבית בכל מקרה. חמאס אמרו היום שכשתהיה עסקת אסירים הם ידרשו את אותם אסירים בראש הרשימה והם יצאו לחופשי.

    "הדבר השני" אמר יחזקאלי "הם אומרים שערביי ישראל בכלל לא שיתפו פעולה כמו שהישראלים אומרים, אני מזכיר לך את המהומות בערים המעורבות כמה שחמאס ניסה לקחת עליהם בעלות. בסופו של דבר כותבים פה היסטוריה כותבים נרטיב שישראל תשלם עליו כי אם ישראל נתפסת חלשה גם בבתי הכלא וגם במעבר הסחורות במעברי הגבול אנחנו נפסיד".

    יחזקאלי מסב את הדעת למחאות הפלסטיניות לאחר הבריחה: "בהפגנות בהר הבית הניפו כפות באוויר כדי להראות שבאמצעות כפיות וסבלנות אפשר לנצח את ישראל. זאת הדוקטרינה שכתב ברגותי בחוברת שכתב בשנת 1982 הוא טען- אם תזרוק חצץ על ישראל כל יום מבלי להתייאש בסוף תנצח".



    0 תגובות