חול המועד סוכות עם יינות יקבי כרמל

    עפר גדנקן No Comments on חול המועד סוכות עם יינות יקבי כרמל

    אירוח מושלם בחג הסוכות מתחיל עם היינות הקלילים והמרעננים של יקבי כרמל. בין אם אתם מתארחים אצל קרובי משפחה ובין אם אתם מארחים אותם, היינות האיכותיים של יקבי כרמל תמיד יוסיפו טעם לארוחות חול המועד החגיגיות.

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חג הסוכות הוא זמן לאירוח משפחתי ולרגעים משותפים של שמחה. בין אם אתם מתארחים אצל קרובי משפחה בסוכה ורוצים להביא את המתנה המושלמת, ובין אם אתם המארחים שמגישים יינות לשולחן החג, תמיד תוכלו להפוך את חוויית הסעודה למושלמת עם היינות האיכותיים של יקבי כרמל. כדי להתאים את היינות לשולחן המשפחתי של חול המועד, ביקבי כרמל ממליצים על יינות קלילים יותר שילוו את הארוחות המשפחתיות בחול המועד.

    יינות של סדרת באזז: יינות קלילים, נגישים וארומטיים במיוחד, משמחים ומהנים. בדיוק מה שאתם צריכים לשולחן החג שלכם בסוכה. הסדרה מאפשרת ליהנות ממנעד רחב של טעמים מרעננים, כולם עם בעבוע קל ומתיקות עדינה המציעים לגימות מרעננות וקלילות בכל הזדמנות צריכה. הסדרה כוללת יין מבעבע קריניאנו, מוסקטו ויינות בטעמים פופולאריים: אפרסק, מנגו, רימון ואננס. מגוון הטעמים הרחב מאפשר מרחב בחירה והתנסות בטעמים מרגשים, המתאימים במיוחד לארוחות בסוכה.

    יינות סדרת באזז של יקבי כרמל מומלצים להגשה בטמפרטורה נמוכה, ובכך הם מספקים חוויה מרעננת בזמן השתייה. בתקופה זו של השנה, כשעוד חם בחוץ, אין כמו לשבת בסוכה וללגום יין קליל עם אחוז אלכוהול נמוך באופן טבעי ובמגוון טעמים.

    יינות של סדרת סלקטד: סדרת סלקטד של יקבי כרמל, סדרת היינות הנמכרת בישראל, מציעה שלל יינות ובהם גם יינות קלילים המתאימים במיוחד לארוחות חול המועד. בין היינות המומלצים מהסדרה: סלקטד אדום ישראלי- יין אדום יבש, פרנץ' גוורצטרמינר – יין לבן חצי יבש ומוסקטו- יין לבן מתוק מוגז. היינות הלבנים והרוזה, מתאימים במיוחד לארוחות משפחתיות קלילות בסוכה ובכלל,  ויכולים להשתלב בכל ארוחה משפחתית כחלק מהחוויה הנעימה.

    יינות סדרת פרייבט קולקשן: הסדרה עטורת המדליות של יקבי כרמל מציעה שלל יינות איכותיים, חלקם קלילים ומרעננים המתאימים לארוחות חול המועד המשפחתיות. בין היינות המומלצים מהסדרה: סוביניון בלאן גוורצטרמינר- יין לבן חצי יבש, מוסקטו- יין לבן מתוק מוגז שרדונה- יין לבן יבש ויין לבן יבש. היינות כולם נגישים, קלילים ומרעננים, המשתלבים היטב בכל ארוחה עם עושר של טעמים וארומות ייחודיות.

    כל יינות יקבי כרמל בכשרות בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א



    0 תגובות