יצירתי: זריקת עידוד והערכה לצוות הרפואי

    ארי טננבוים No Comments on יצירתי: זריקת עידוד והערכה לצוות הרפואי

    ילדי 'עדי ירושלים' הכינו מזרקים מתוקים לצוות מחלקת הקורונה ב'הדסה' – 'מעניקים לכם זריקת כוח בעבודה הקשה למען חולי עם ישראל'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מראה מלבב ומרגש התרחש במרכז הרפואי 'הדסה', בעת שהגיעו המארזים המתוקים בצורת מזרקים שהכינו ילדי מרכז 'עדי ירושלים', עבור צוות הרפואי של מחלוקת הקורונה ב'הדסה' שמתמודד בימים אלו עם השלכות הגל הרביעי. הילדים הכינו את המארזים במסגרת קייטנת הקיץ של 'עדי ירושלים' שהנושא הנבחר שלה היה 'מודים למדים'.

    במסגרת הקייטנה ניתן דגש על הצורך להודות לאנשי הרפואה וכוחות הביטחון שעמלים כל השנה ובפרט בתקופת הקורונה על עזרה וסיוע לחולים ומניעת התפשטות המחלה. הילדים בהנחיית הצוות החינוכי הכינו את המארזים עבור הצוות הרפואי ב'הדסה' וכתבו עליהם 'רצינו להגיד שאנחנו מאוד מעריכים אתכם ותומכים בכם מרחוק. מעניקים לכם 'זריקת כוח' להמשיך בעבודתכם המופלאה למען חולי עמו ישראל'. הצוות הרפואי התרגש מאוד לקבל את המארזים המסמלים את ההכרה של הילדים בתרומה הגדולה של הצוות הרפואי למאבק בנגיף הקורונה.

    הגב' אורית מרידן, מנהלת שירות וחווית המטופל ב'הדסה': 'היה זה מראה מרגש, לצפות בצוות הרפואי של מחלקות הקורונה, מתבונן בהתרגשות במארזים שהכינו הילדים המיוחדים. המארזים מפיצים את האור של ההכרה בעבודה הקשה והמסורה של הצוות הרפואי בתקופה קשה ומורכבת זו'.

    הגב' אלישבע פדרמן סגנית מנהלת בית הספר ורכזת המיזם במרכז 'עדי' ירושלים: "השנה האחרונה, על כל אתגריה, ובעיקר הקורונה שפרצה באחת לחיינו, לימדה אותנו עד כמה חשוב להכיר תודה לכל אנשי הרפואה. אנו בעדי, זוכים כל הזמן לאהבה ושמירה מאותם אנשים, הרגשנו שכעת הגיע תורנו להחזיר תודה. הצוות והתלמידים הכינו את המזרקים המתוקים באהבה גדולה והתרגשו לראות באיזו אהבה הם התקבלו"



    0 תגובות