בן גביר תקף את המפכ"ל: "משדר מוסר של כניעה"

    איתי גדסי No Comments on בן גביר תקף את המפכ"ל: "משדר מוסר של כניעה"

    המפכ"ל הציג היום את האיומים על החברה והסביר כי התפרעויות הערבים הם בגלל אי שוויון. בתגובה חברי הכנסת תקפו בחריפות את דבריו. פינדרוס: "מזמין את האינתיפאדה הבאה"

    איתמר בן גביר צילום: פלאש 90
    20:06
    18.04.24
    מוטי הלפרין No Comments on הסיעות מתלבטות אם לאשר; נתניהו מציג מתווה מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי הציג בועדה לביטחון פנים מצגת במהלכה הציג את האיומים על החברה בישראל וכתב בסעיף האיומים כי הפרות הסדר התרחשו בעקבות אי שוויון.

    חברי הכנסת התקוממו על הצידוק שכביכול נתן המפכ"ל לטרור הערבי שגבר בפרעות תשפ"א בהיקפים חסרי תקדים

    ח"כ בן גביר תקף את מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי על אמירתו ואמר, "כדאי שתתנצל על אמירתך באופן פומבי שלטפל בטרוריסטים משני הצדדים יהודים וערבים. אני לא מכליל את כל הערבים, אבל מוחמד חסונה שנהרג יצא לרצוח, לזרוק בקבוקי תבערה על יהודים והמשוואה הזאת שיהודים שבאו לעזור לומר עליהם טרוריסטים, זה רק תיגבר את הטרור. איפה פסיקת בית המשפט העליון שלא נותנים ווטו למי שמאיים באלימות".

    ח"כ בן גביר מחה על התנהלות המשטרה ואמר: "יש כניעה טוטלית של המשטרה, בשער שכם הוסרו הגדרות כי איימו, בשמעון הצדיק איימו והסירו את המחסומים. בהר הבית טיבי אמר בכניסה אני מוסלמי ונכנס בלי תיאום ואני ושקלי חייבים לתאם, ואם לא זורקים אותנו בחוץ. זו מדיניות חלשה שמשדרת מסר של כניעה לא היו כמעט עצורים וגם כשהיו שוחררו אחרי יום יומיים".

    בהמשך תקף בן גביר את המפכ"ל: "אחת הבעיות מאז שנכנסת לתפקיד שאתה מנסה לרצות . ממתי מפכ"ל מדבר על חוסר שוויון ונותן להם צידוק. פעם ראשונה בהיסטוריה שמפכ"ל בא לכאן ואומר שבגלל חוסר השוויון הם מתפרעים. אתה נותן להם צידוק, אתה מבין מה אתה עושה?."

    חברי הכנסת נוספים בהם ח"כ עמיחי שיקלי, וח"כ אורית סטרוק התקוממו לנוכח הציטוט במצגת. ח"כ פינדרוס הזהיר כי אמירה זאת שהפרות הסדר התרחשו בעקבות אי שוויון של המפכ"ל, מזמינה את האינתיפאדה הבאה.



    0 תגובות