הצללות חולקו למניינים שייתקימו בשטח פתוח

    ארי טננבוים No Comments on הצללות חולקו למניינים שייתקימו בשטח פתוח

    ביוזמת המינהל הקהילתי בשכונת רמת שלמה בירושלים: חולקו הצללות למנייני התפילות שיערכו בשטח פתוח לשמירה על ההנחיות כראוי

    צילום: באדיבות המצלם
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

    היוזמה המיוחדת מגיעה בעקבות המשך העלייה המדאיגה בנתוני התחלואה של נגיף הקורונה דבר שגורם לרבים להעדיף לקיים את התפילות בשטח פתוח # תקציב רכישת ההצללות הוענק על ידי עיריית ירושלים כאשר המינהל הקהילתי בשכונת רמת שלמה פנה לכלל גבאי הקהילות ובתי הכנסת והעניק להם את ההצללות לתועלת אלו שיתפללו בשטח פתוח

    לקראת יום הכיפורים וחגי תשרי העניקה עיריית ירושלים ביוזמת ראש העיר מר משה ליאון תקציב מיוחד בעבור המינהל הקהילתי בשכונת רמת שלמה בעיר לצורך רכישת הצללות לבתי הכנסת בשכונה המעוניינים לערוך את התפילות במרחב הפתוח.

    היוזמה המיוחדת מגיעה בעקבות המשך העלייה המדאיגה בנתוני התחלואה של נגיף הקורונה דבר שגורם לרבים להעדיף לקיים את התפילות בשטח פתוח, ולא בבתי הכנסת הסגורים מחשש להידבקות.

    בדיוק בגלל הסיבה הזו העניקה כאמור העירייה תקציב מיוחד למינהל הקהילתי בשכונת רמת שלמה בעיר שתעניק הצללות לכלל בתי הכנסת בשכונה שיביעו את רצונם לקיים את מנייני התפילות במרחב הפתוח לצורך קניית ורכישת הצללות.

    במינהל הקהילתי של שכונת רמת שלמה מספרים כי אכן מיד לאחר הענקת התקציב חייגו עשרות בתי כנסת ונרשמו לצורך קבלת ההצללות זאת לאחר שהמינהל הקהילתי פרסם על כך ברחבי השכונה לתועלת התושבים.



    0 תגובות