האכיפה נמשכת: המשטרה איתרה מאומתים שהפרו את הבידוד

    בנצי לייזרוביץ No Comments on האכיפה נמשכת: המשטרה איתרה מאומתים שהפרו את הבידוד

    בחולון נתפסה משפחה שנדבקה בקורונה כשבני המשפחה נוסעים ברכבם. מאומת אחר, תושב הישוב אדורה נתפס כשהוא שוהה בדירה אחרת בניגוד לחובת הבידוד

    משטרה. אילוסטרציה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המשטרה ממשיכה בפעולות אכיפה נרחבות כנגד הפרת תקנות הקורונה וסיכון בריאות הציבור, בדגש על עטיית מסכות ואכיפת בידודים.

    במסגרת פעולות האכיפה, שוטרי מרחב איילון איתרו במהלך החג בחולון, במחסום בידוק, משפחה שלמה הנוסעת ברכב, כשעפ"י רשומות משרד הבריאות הנם חולי קורונה מאומתים המחויבים להשאר בבית.

    השוטרים הדגישו בפני ההורים את החובה לשוב לביתם לבידוד עד למועד שנקבע על ידי משרד הבריאות וקבלו הזמנה לסור לחקירה בתחנת המשטרה בגין עבירה זו עם תום תקופת הבידוד.

    במקרה אחר, שוטרי מרחב חברון איתרו אמש תושב הישוב אדורה, כשהוא שוהה בדירה אחרת כשהפר את הבידוד, לאחר שבביקורת מבודדים, נמצא עפ"י רשומות משרד הבריאות כי הנו חולה קורונה מאומת המחויב להשאר בביתו.

    כאמור, השוטרים הדגישו בפני החשוד, כי חובתו להימצא בבידוד עד למועד שנקבע על ידי משרד הבריאות והוא קיבל הזמנה לסור לחקירה בתחנת המשטרה בגין עבירה זו, עם תום תקופת הבידוד.

    מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל נלחמת יחד עם הציבור הרחב בהתפשטות מגפת הקורונה. מקרים מסוג זה מסכנים את הציבור שנשמע להנחיות, על כן משטרת ישראל רואה בחומרה עבירות מסוג זה ותפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להעמיד עבריינים אלו לדין".



    0 תגובות