זוהר במתקפה על איש התקשורת הליכודי: "השיח שלו לא תורם"

    אסתי פלד No Comments on זוהר במתקפה על איש התקשורת הליכודי: "השיח שלו לא תורם"

    בכיר הליכוד תקף בחריפות את איש התקשורת המזוהה עם מפלגת הליכוד והעומד בראשה: "ברדוגו חושב להתמודד בליכוד והוא חושב שאם הוא יקרוץ לאותם אנשים לוחמניים שהוא מחובר אליהם הוא יבחר. אבל בשביל להתמודד בליכוד הוא צריך את מיקי זוהר ואת המתפקדים הרבים והתמיכה הרחבה שלי"

    מיקי זוהר צילום: פלאש90
    12:29
    16.04.24
    קובי פינקלר No Comments on אחר הפיגוע בבנימין: צה"ל עצר עשרות מבוקשים ביו"ש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכיר הליכוד, ח"כ מיקי זוהר שוחח עם איתי גדסי ואבי רבינא במהדורת הצהריים. בפתח השיחה התייחס זוהר לקרבתו למסורת ולדת: "האמונה שלי בקב"ה הוא עניין שאני גאה בו. מה שלי חשוב זה ליצור מצב שעם ישראל כולו מתחבר למסורת ולערכים היהודיים שלו כי בעיני זו זכות קיומנו בארץ הזו. אני עושה מה שאני יכול כדי שאנשים יכירו בדבר הזה".

    לאחר מכן נשאל זוהר על קריאתו לשינוי השיח: "אני מתחבר מאוד לאמירה שאנחנו צריכים לראות בשמאל אח תועה שצריך לקרב. בטח לא אויב – ואם עם ישראל ירבה באהבת חינם יהיה טוב לכולם. גם מחלוקת אפשר לנהל בשיח מכובד".

    לדברי זוהר: "הטעות שלנו (של השיח בליכוד) היא רק בנימה. אנשים חשבו שכשאמרתי 'שיח ממלכתי' – אני מבקש לשנות עמדות. – אבל לא, העמדות שלי נשארו אותו דבר. יש הרבה דברים שצריכים לתקן. אבל לא צריך להביע את העמדות האלו בשיח מזלזל". זוהר הדגיש: "אני חושב שהשיח הרדוד והנמוך לא תורם גם כי הוא יוצר שנאה מיותרת וגם כי הוא אוטם את הצד השני".

    זוהר נשאל האם לא הייתה הצלחה מסוימת בניסיון לקעקע את הלגיטימציה של בנט כראש ממשלה: "אתה חושב שהשיח הזה קעקע את דמותו של בנט כראה"מ?", ענה זוהר נחרצות "לא. אלא עצם העובדה שהוא עם הגיע לתפקיד עם 6 מנדטים ובזה שהוא שיקר והונה את הציבור וההתנהלות הכושלת שלו כראש ממשלה שמוכיח כל פעם שהוא לא מתאים לתפקיד".

    "לבוא ולחשוב שהאמירות הרדודות והנמוכות הללו הן מה שיביא לנו את הנהגת המדינה זו טעות", אומר זוהר. "אותה קבוצה שרוצה את המלחמות האלו פוגעת בליכוד ובעומד בראשו. אני מציע להם להתבונן בהתנהלות הממלכתית והמוכבדת של נתניהו. נתניהו תמיד קורא לשיח מכבד".

    זוהר הגיב לביקורת שהשמיע כלפיו העיתונאי יעקב ברדוגו מגל"צ, ותקף אותו על התבטאויותיו והשיח אותו הוא מוביל: "ברדוגו חושב להתמודד בליכוד והוא חושב שאם הוא יקרוץ לאותם אנשים לוחמניים שהוא מחובר אליהם הוא יבחר. אבל בשביל להתמודד בליכוד הוא צריך את מיקי זוהר ואת המתפקדים הרבים והתמיכה הרחבה שלי".

    "ברדוגו לא יטיף לי מוסר", מוסיף זוהר בתקיפות. "הוא לא תורם לליכוד. השיח שהוא למשל עושה, הוא שיח של פרשן ושל איש מדיה ולא של ח"כ ואני מקווה שאם הוא יבחר יום אחד – שישנה את השיח כי זה לא תורם".

    זוהר נשאל לציון שהוא נותן להתנהלות הממשלה: "קשה לתת ציון לממשלה כזו שנכשלה בכל פרמטר אפשרי. בנט בינתיים נכשל בענק וצריך להגיד את זה, אבל בלי לרדת נמוך. חבל שכך הם מתנהלים ואני מקווה שיהיו בחירות בהקדם והציבור יאמר את דברו".

    ביחס לקשר בינו לראש האופוזיציה ויו"ר הליכוד, טען זוהר כי הקשר ביניהם – טוב: "הקשר שלי עם נתניהו מצוין. בפעם האחרונה שוחחנו בערב החג ואיחלנו חג שמח זה לזה".

    לסיום אמר זוהר: "אני מאוד מקווה שארץ ישראל לא תפגע כתוצאה ממשלת השמאל הזו. הבטיחו לנו עשר מעלות ימינה אבל בינתיים זו ממשלת שמאל פר אקסלנס".



    0 תגובות