כהנא: "פועל להרחבת הקואליציה, יש שיח עם החרדים"; גפני מכחיש

    אבי רבינא 1 Comment on כהנא: "פועל להרחבת הקואליציה, יש שיח עם החרדים"; גפני מכחיש

    גפני בתגובה: "מתן כהנא הוא איש הזוי. ממציא המצאות כאילו מישהו ייכנס איתו לקואליציה, כל ההודעות שלו בעניין מצוצות מהאצבע ומשוללות כל יסוד"

    מתן כהנא צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לשירותי דת, מתן כהנא טוען כי הוא פועל להרחיב את הקואליציה וכי יש לו שיח עם הנציגים החרדים בכנסת. "אני חושב שקואליציה של 61 זאת לא קואליציה מספיק טובה".

    כהנא אמר הערב בראיון לערוץ 12: "אני פועל מאחורי הקלעים כדי להרחיב את הקואליציה. הפוליטיקאים החרדים כלפי חוץ קוראים לי אנטיוכוס אבל מאחורי הקלעים הם יודעים לדבר איתי יפה מאוד".

    יו"ר יהדות התורה, ח"כ משה גפני הגיב: "מתן כהנא הוא איש הזוי. האיש השנוא ביותר בחברה החרדית אחרי בנט ושקד ממציא המצאות כאילו מישהו ייכנס איתו לקואליציה, כל ההודעות שלו בעניין מצוצות מהאצבע ומשוללות כל יסוד. זה היה בתחילת הדרך שהיו כאלה שאמרו שהחרדים יצטרפו, וזה ממשיך עכשיו בהודעות הסרק שלו שאין מאחוריהן ולא כלום, רק איש הזוי".

    ח"כ מיכאל מלכיאלי בתגובה לכהנא: "הספינים שלו הזויים. אחרי שפעל להרוס ולקעקע כל דבר שזיק יהדות נודף ממנו- רפורמת הכשרות, גיורים, פגיעה וזלזול ברבנים הראשים וברבני ערים והתחברות לרפורמים, כעת המצאות חדשות. כשאומר שמדבר עם הפוליטיקאים החרדים – הוא מתבלבל עם גלעד קריב שיש כיפה לראשו".



    1 תגובות

    מיין תגובות