משפחה נספתה: שמות הרוגי האסון הנורא והתאונה המחרידה

    אבי רבינא 6 Comment on משפחה נספתה: שמות הרוגי האסון הנורא והתאונה המחרידה

    בשעות הערב המוקדמות הוכרז אר"ן (אירוע רב נפגעים) בכביש המוביל ליישוב חורפיש בצפון הארץ | בתאונה אוטובוס ילדים התהפך ומוניות ומחץ בדרכו מכוניות | נהג האוטובוס ונוסעי רכב סמוך נהרגו בזירת הזוועה | כל הפרטים המחרידים

    צילום: כבאות והצלה
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    טרגדיה גדולה; בין חמשת ההרוגים בתאונה הקטלנית סמוך לחורפיש ארבעה בני משפחה אחת ממעלות תרשיחא: האם מורן בן אלי (35), הבנים דקל (15) וליאם (11) והבת אנאל (5). אבי המשפחה (35) אושפז בבית החולים רמב"ם שבחיפה במצב בינוני-קשה והוא מורדם ומונשם נהג האוטובוס שנהרג הוא אשר בסון בן 76 מקריית ים.

    באוטובוס שנסע בכביש הצר סמוך ליישוב הדרוזי חורפיש, נסעו עשרות חניכי תנועת הנוער "בני עקיבא", תושבי הצפון שיצאו לטיול אחרי חג הסוכות. מסיבה לא ידועה האוטובוס סטה ממסלולו, התהפך וגרם לאסון הנורא. בדרך נס, נוסעי האוטובוס יצאו בפציעות קלות בלבד, אך נוסעי המכוניות הסמוכות ונהג האוטובוס נהרגו.

    מעיריית מעלות נמסר: תושבי העיר מעלות תרשיחא, ראש העיר, סגניו, חברי מועצת העיר, מנכ״ל העירייה ועובדי העירייה, המומים ומזועזעים עד עמקי נשמתם מהטרגדיה הבלתי נתפסת ומהאסון הקשה והנורא שפקד את עירנו. ״עלה המוות בחלוננו״.

    הבשורה מלמדת על משפחה שלמה – משפחת בן אלי, בת העיר מעלות תרשיחא שנלקחה בחטף כתוצאה מתאונת הדרכים, האכזרית, הקטלנית והרת האסון: אם המשפחה מורן בן אלי ז״ל (35) הבן דקל בן אלי ז״ל (15) הבן ליאם בן אלי ז״ל (11) הבת אנאל בן אלי ז״ל (5).

    ההרוג החמישי הינו אשר בסון, תושב קריית ים, בן 76, גם הוא קיפח את חייו באסון האוטובוס הנורא בכביש 89. הוא הותיר אחריו אישה, ארבעה ילדים, נכדים ונינים.

    מעיריית מעלות נמסר עוד: אנו משתתפים בצערה העמוק של משפחת בן אלי ממעלות תרשיחא, ומאחלים החלמה מהירה ורפואה שלמה לפצועים, ובהם אב המשפחה ראובן בן אלי שמאושפז בבית החולים רמב״ם.

    ראש העיר ארקדי פומרנץ הנחה את מנכ״ל העירייה להיערך באופן מיידי למתן מעטפת עירונית כוללת של העירייה ועובדיה, בכלל ההיבטים ולהעמיד לרשות המשפחה את כלל האמצעים הדרושים. צוותים של אגפי הרווחה והחינוך של העירייה – עו״סים ופסיכולוגיים של השרות הפסיכולוגי החינוכי כבר פועלים בשטח ונמצאים בקשר רציף מול בני המשפחה ונציגיה.

    קהילת העיר מעלות תרשיחא כולה, מרכינה את ראשה ומשתתפת באבלה הכבד מנשוא של המשפחה היקרה ומחבקת אותה בשעתה הקשה מכל. מסע הלוויות יחל בשעה 15:00 בבית העלמין הישן במעלות.



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      😭😭😭😭😭😭😭😭

      מ-ז-ע-ז-ע 😫😫😫😫😭😭😭😭

    2. 4

      מסכנים איזה אסון קשה השם הטוב והרחמן ינחם כת המשפחה הזווו תנחמו מן השמיים 😢😢😭😭😭
      עצוב לנווו מאוד בלב על האבל הקשה הזהה!!!
      אויייי אבאא😫😫 תביאאא את הגאולה ברחמים!!!!!

    3. 3

      כמהההההה צעררררררר!!!!! כבר אי אפשר לשאת את הבשורות הקשות האלו…..משפחת בן אלי,אנחנו מחבקים אתכם ואוהבים אתכם ומאחלים לכם שהשם יתברך לא יראה לכם עוד צער בחיים!!!! עם ישראל זקוק לתפילות ולביאת משיח צדקנו שיבוא ויגאל אותנו מהייסורים המרים האלו.השם ישמור את כל עמו ישראל אמן!!!!

    4. 2

      השם ישמור מזעזע ביותר אנחנו צריכים משיח

    5. 1

      ברוך דיין האמת😱😱😱אנחנו חייבים משיח ולהתחזק באמונה משתתפים בצערכם