בד"ה: רבה של גבעת שמואל, הרב אלעזר אלבז זצ"ל

    איתי גדסי No Comments on בד"ה: רבה של גבעת שמואל, הרב אלעזר אלבז זצ"ל

    רבה של גבעת שמואל, הגאון הרב אלעזר אלבז זצ"ל השיב את נשמתו ליוצרה והוא בן 85. הראשון לציון הגר"י יוסף ספד לו: "עולם הרבנות יחסר בהליכתו"

    הרב אלעזר אלבז צילום: יעקב כהן
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני זמן קצר הגיעה הבשורה הקשה על פטירתו של הרה"ג הרב אלעזר אלבז זצ"ל, רב העיר גבעת שמואל. בן 85 בפטירתו. שימש כרבה של העיר במשך שנים רבות ופעל להרביץ תורה ולקרב בנים רחוקים לאביהם שבשמים.

    הראשון לציון, הגאון הרב יצחק יוסף ספד לו: "קבלתי בצער רב, את הידיעה על הסתלקותו של ידידנו הרב הגאון הרב אלעזר אלבז זצ״ל רב העיר גבעת שמול, הרב עמד על משמר הרבנות והכשרות בגבעת שמואל במשך עשרות בשנים תוך שהוא עומד ומרביץ תורה ויראה וקירב את ישראל לאביהם שבשמים ודמותו הקרינה תורה ויראה על כלל תושבי העיר גבעת שמואל, עולם הרבנות יחסר בהליכתו. תנחומי למשפחתו ויה״ר שיבולע המוות לנצח ומחה ה׳ דמעה מעל כל פנים".

    יו"ר ש"ס, אריה דרעי: "בצער רב קיבלתי את הבשורה המעציבה על פטירתו הפתאומית של הגאון הרב אלעזר אלבז זצ"ל רבה של העיר גבעת שמואל.

    המנוח הצדיק מוותיקי העיר גבעת שמואל פעל כל חייו לביצור חומות הדת והכשרות בעיר, קירב את העולים ופעל להגדלת והרבצת התורה במסירות נפש עשרות בשנים.

    תנחומיי למשפחתו הכבודה ולבניו שליט"א במורשתו אשר הותיר אחריו תנוחמו. יהי זכרו ברוך".

    ח"כ מיכל וולדיגר (הציונות הדתית), תושבת העיר: "ברוך דיין האמת. צער רב לקבל את הבשורה הקשה על פטירתו של רב העיר גבעת שמואל, הרב אלעזר אלבז זצ"ל. הרב בשנות פעילותו הרבות קירב רחוקים ופעל להגדלת קרנה של התורה בעיר. יהי זכרו ברוך".



    0 תגובות