נתניהו לבנט: "במקום להתעמת עם חמינאי – התנפלת על שרון אלרעי"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו לבנט: "במקום להתעמת עם חמינאי – התנפלת על שרון אלרעי"

    ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו תקף בחריפות בפתיחת מושב חורף, את התנהלות הממשלה אל מול המאבק בקורונה, "אצלכם נפטרו 1392 איש, עם חיסונים, כשיש חיסונים, לא כפי שהיה אצלנו". נתניהו תקף את השיתוק הממשלתי, "מנסים להסתיר מי הוא ראש הממשלה בפועל – מנסור עבאס – זה שאישר לבנט ללכת לאו"ם, אבל לא אישר לו ללכת לאום אל-פאחם"

    צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו נאם היום (שני) בפתיחת מושב החורף לאחר דבריו של ראה"מ נפתלי בנט, נתניהו תקף בחריפות את התנהלות הממשלה והעומד בראשה, לדבריו, "את 100 הימים הראשונים של הממשלה הזאת, אפשר לסכם במשפט אחד: הממשלה מְכִילָה, התקשורת מַַאֲכִילָה, ואזרחי ישראל – אוֹכְלִים אותה".

    נתניהו ציין את הצניחה של ישראל במדד העולמי בטיפול בקורונה, "הטבלה לא משקרת. לפני ארבעה חודשים, תחת ההנהגה שלנו, מדד 'בלומברג' דרג את ישראל במקום החמישי בעולם בהצלחה במאבק בקורונה. היום, תחת ההנהגה שלכם, הוא מדרג אותנו במקום ה-41 מתוך 53 מדינות. כמעט בתחתית טבלת המדינות שנבדקו".

    נתניהו הזכיר את מחדל בזבוז הזמן על להבאת הבוסטרים למרות קריאותיו לזירוז החיסונים, "הבאנו לכם מדינה עם כמעט אפס מתים ביום. אצלכם נפטרו 1392 איש, עם חיסונים, כשיש חיסונים, לא כפי שהיה אצלנו. את רוב האנשים האלה היה אפשר להציל אם לא הייתם מבזבזים זמן יקר. לא הצענו שתעשו סגר אלא שתביאו בזמן את החיסון השלישי שהזמנו והייתם חוסכים את המתים".

    נתניהו תקף את המדיניות של הממשלה כלפי איראן וארה"ב, "נפתלי בנט, לפני שבוע נאמת באו״ם. כדי לצאת ידי חובה אמרת כמה מילים שבלוניות על איראן, אבל את הדבר החשוב באמת לא אמרת: שישראל מתנגדת בתוקף לחזרה להסכם הגרעין עם איראן, ושהיא תמשיך לפעול לסכל אותו, עם או בלי הסכמת ארה"ב".

    ראש הממשלה לשעבר תקף את ארה"ב בחריפות על התנהגותו מול בכירי משרד הבריאות, "במקום לתקוף את ההסכם המתגבש, בחרת לתקוף את מערכת הבריאות הנהדרת שלנו. ממשלת הריפוי תוקפת את הרופאים. במקום להתעמת עם חמינאי – התנפלת על שרון אלרואי".

    יו"ר האופוזיציה ביקר את התגייסות התקשורת לטובת ממשלת השמאל, "מהדורות החדשות הפכו לפינת ליטוף יומית לממשלה. אתם זוכרים שלא מזמן הייתה מילה כזאת בעברית – מחדל. השתמשו בה בוקר וערב. פתאום היא נעלמה מחיינו. אין מחדלים, אין בדיקת עובדות, יש רק פרגון: 'בנט מאושר', 'בנט מרוצה', 'בנט מבסוט', 'בנט הציל תוכי' וכמובן שמנסים להסתיר מי הוא ראש הממשלה בפועל – מנסור עבאס – זה שאישר לבנט ללכת לאו"ם, אבל לא אישר לו ללכת לאום אל-פאחם".



    0 תגובות