רה"מ הנחה: להפסיק את חובת הבידוד לתלמידים – כבר מהשבוע הבא

    אבי רבינא No Comments on רה"מ הנחה: להפסיק את חובת הבידוד לתלמידים – כבר מהשבוע הבא

    בנט: "אני מבקש למצוא פתרון להקדמת הפטור מבידודים לתלמידים בערים ירוקות כבר לשבוע הבא. לא לחכות עד ה-15 באוקטובר אלא להציג משהו חכם ויעיל עוד לפני"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90     
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, נפתלי בנט הנחה את צוות הפעולה להתמודדות עם משבר הקורונה להפסיק את חובת הבידוד לתלמידים שנחשפו לחולי קורונה מאומתים בערים ירוקות החל מהשבוע הבא וכחלופה לבצע בדיקות כתנאי להמשך קיום הלימודים כסדרם.

    בהערכת המצב היומית עם צוות הפעולה הלאומי להתמודדות עם נגיף הקורונה, אמר בנט: "במסגרת החשיבה המחודשת ועל רקע צליחת הגל הרביעי – המספרים צונחים כל יום – העקרון הוא: בדיקות במקום בידודים". בנט הוסיף "אבקש למצוא פתרון להקדמת הפטור מבידודים לתלמידי בתי ספר בערים ירוקות ע"י צוותים של מגן חינוך שיבצעו בדיקה פיזית בכיתות".

    עוד אמר: "אני מבקש מכם לבוא עם פתרונות. אני רוצה לתת שקט נפשי להורים שיוכלו לצאת לעבודה ולשלוח את הילדים לבתי הספר, ולסיים את תקופת חוסר הוודאות. אנחנו צריכים להתאים את עצמנו למגמת תחלואה יורדת, ומצד שני לא לאפשר הדבקות המוניות. יש כאן איזון עדין".

    מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש הביע שביעות רצון מהמשך מגמת הירידה בתחלואה בקורונה ומנתוני היממה האחרונה עם פחות מ-500 חולים במצב קשה ואחוז בדיקות חיוביות הנמוך ביותר מאז תחילת הגל הרביעי ואמר כי "זוהי תוצאה של ריבוי מתחסנים במנת החיסון השלישית המכונה בוסטר".

    הפרופסור אש הוסיף כי יש לבחון בזהירות האם באמת ניתן לקבוע את היציאה מהגל הרביעי בעוד שבוע אחרי ניתוח הנתונים מאז החזרה ללימודים אחרי חגי תשרי וכמו כן העריך מנכ"ל משרד הבריאות כי תיתכן התפרצות בישראל של זן נוסף לנגיף קורונה.

    בעקבות המשך מגמת הירידה בתחלואה צפוי קבינט הקורונה לבחון הקלות בתנאי התו הירוק ואת אפשרות החלפת התנאים להתקהלויות חוץ מתו ירוק לתו סגול.

    משרד הבריאות עדכן הבוקר (רביעי), כי אתמול התגלו 2,502 מאומתים חדשים מתוך 109,055 בדיקות שבוצעו, 2.32% מהבדיקות חיוביות. 761 מאומתים נוספים מחצות.

    מניין החולים הפעילים בישראל עומד על 35,876. 705 מאושפזים בבתי חולים ו-79 במלונות. 487 מהחולים במצב קשה. 236 במצב קריטי ו-190 מונשמים. 82 חולים במצב בינוני ו-131 קל.

    מניין הנדבקים מאז תחילת הגל הראשון ועד כה עומד על 1,297,726. מניין הנפטרים המצטבר עומד על 7,855.

    מבצע החיסונים: 6,159,094 בני אדם התחסנו במנה הראשונה ו-5,666,867 חוסנו גם במנה השנייה. 3,634,984 חוסנו במנה השלישית.



    0 תגובות