ח"כ רגב: "יש לנו רה"מ חסר ביטחון, בנט מסוכן למדינת ישראל"

    אסתי פלד 1 Comment on ח"כ רגב: "יש לנו רה"מ חסר ביטחון, בנט מסוכן למדינת ישראל"

    השרה לשעבר מירי רגב בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תוקפת בחריפות את הפרת הבטחת הדגל של ח"כ אביר קארה. רגב תקפה את החוקים של ימינה כנגד הרבנות, "חוקי הדת שמקדמת ימינה, אנשים שחובשים כיפה, פוגעים בתורת ישראל"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השרה לשעבר ח"כ מירי רגב התראיינה הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחסה להצבעתו של ח"כ אביר קארה נגד דמי אבטלה לעצמאים דגל שרץ איתו בבחירות האחרונות על גבם של העצמאים, "לא יאומן. קארה שנבחר לכנסת בזכות ה'שולמנים', העצמאים, הוא זה שהפיל את חוק דמי אבטלה לאותם עצמאים. חשבנו שהחוק יעבור כי זאת ממשלת 'תוכניות סינגפור'. העיקר לקחו 50 מיליארד לעבאס" הטיחה רגב.

    השרה לשעבר רגב הבהירה לדבריה את הסכנה בממשלה הנוכחית, "בקואליציה מבינים שהם על כרעי תרנגולת, ולכן הם נשענים על תומכי טרור. בנט מסר מידע בכנסת שהיה קשה להשגה, העיקר הוא רץ לספר לח'ברה, מה הוא ילד בן 16? יש לנו רה"מ חסר ביטחון. אין לו מה להפסיד – הוא מסוכן למדינת ישראל" הזהירה רגב.

    להערכתה של רגב "התקציב הרע יעבור, ונחשוף את הפרצוף המכוער שלהם". רגב הבהירה כי הליכוד מאוחד, "בתוך הליכוד יש חילוקי דעות, אבל מאוחדים סביב נתניהו. אפשר להפיל את הממשלה על קול אחד" אמרה רגב.

    רגב תקפה את חבילת החוקים כנגד היהדות במדינה המגיעים דווקא מצד חברי ימינה, "חוקי הדת שמקדמת ימינה, אנשים שחובשים כיפה, פוגעים בתורת ישראל. הם לא 10 מעלות ימינה, אלא 180 מעלות הפוך".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חבורת חדלי אישים שקרנים נוכלים,אפסים,שלא עומדים ולו בהבטחה אחת שהבטיחו לפני הבחירות, יאללה הביתה ומהר.