השר למתנדבים: "כוח החלוץ של מערכת הביטחון בשגרה ובחירום"

    אתר קול חי No Comments on השר למתנדבים: "כוח החלוץ של מערכת הביטחון בשגרה ובחירום"

    פגישת עבודה חשובה ומקצועית נערכה בסוף השבוע האחרון בלשכת השר לביטחון הפנים בירושלים | השר שיבח את מסירות המתנדבים וציין: "אתם מבצעים את המשימות שאף אחד לא רוצה"

    19:23
    16.04.24
    קובי פינקלר No Comments on גלנט: "האיראנים נכשלו במתקפה ויכשלו בהרתעה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פגישת עבודה חשובה ומקצועית נערכה בסוף השבוע האחרון בלשכת השר לביטחון הפנים בירושלים. השר בר-לב שיבח את מסירות המתנדבים והשילוב של זק"א ככוח חלוץ בשגרה ובחירום יחד עם כוחות הביטחון במשימות קשות, ואמר: ״אנשי זק״א עושים עבודת קודש בהתנדבות מלאה. המתנדבים הולכים ומבצעים את המשימות שאף אחד לא רוצה לבצע ולכן אנחנו חברי הממשלה והחברה הישראלית מוקירים לכם תודה״.

    מנכ״ל זק״א, דובי ויסנשטרן, הציג לשר את הפריסה הארצית והיכולת המבצעית של הארגון בחסד של אמת, הצלת חיים ואיתור נעדרים, ואמר "שיתוף הפעולה של זק"א והמשרד לביטחון הפנים חשוב ביותר לעשייה של המתנדבים בשטח. ברצוני לומר בשם מתנדבי זק"א תודה על העבר ועל המשך שיתוף הפעולה".

    בפגישה השתתפו השר לביטחון הפנים עמר בר-לב וצוות משרדו, מנכ״ל זק״א דובי ויסנשטרן, ניצב בדימ׳ זוהר דביר, ראש אג״מ זק״א חיים וינגרטן, מפקד היחידות המיוחדות בזק״א חיים אוטמזגין, ס.ניצב בדימ׳ ברוך גולדמן, דובר זק״א מוטי בוקצ׳ין.



    0 תגובות