הודעת אדלשטיין ממשיכה לעורר סערה בליכוד: הדעות מנוגדות

    איתי גדסי 1 Comment on הודעת אדלשטיין ממשיכה לעורר סערה בליכוד: הדעות מנוגדות

    נמשכת הסערה במפלגת הליכוד על רקע הודעת השר לשעבר יולי אדלשטיין על כוונתו להתמודד מול נתניהו. רגב: "לכל אחד יש זכות להתמודד, אבל ברור שמול נתניהו כל אחד יפסיד". ח"כ קטי שטרית: "אצלנו בליכוד נהוג להיות מאוחדים אחרי המנהיג הנבחר"

    נתניהו ואדלשטיין צילום: נועם ריבקין פנטום, פלאש 90
    20:26
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on יו"ר ש"ס דרעי תוקף: "זו מלחמת שמד; נבחן את צעדינו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הודעתו של בכיר הליכוד, ח"כ יולי אדלשטיין אמש (שני) על כוונתו להתמודד על הנהגת מפלגת הליכוד מול נתניהו בפריימריז הקרובים – ממשיכה לעורר סערה במפלגה.

    בכירה נוספת במפלגה, השרה לשעבר ח"כ מירי רגב מגיבה הבוקר (שני) להודעתו של אדלשטיין ובוחרת דווקא לצדד בכך שזו זכותו: "הליכוד היא מפלגה דמוקרטית ולכל אחד יש את הזכות להתמודד בפריימריז לראשות התנועה", כותב רגב, אך מוסיפה: "אין ספק שבהתמודדות מול בנימין נתניהו כל אחד יפסיד, ראינו זאת עם מועמדים אחרים שרצו להחליף אותו, עזבו את הבית והיום לא עוברים אפילו את אחוז החסימה. כרגע המשימה העיקרית שלנו היא להיות מאוחדים ולהפיל את ממשלת המחדלים המסוכנת הזאת בראשות בנט – לפיד – עבאס".

    ח"כ קטי שטרית בחרה שכן לתקוף במרומז את אדלשטיין וכתבה: "בליכוד היו פריימריז לא לפני הרבה זמן, נבחר ברוב קולות בנימין נתניהו. אצלנו בליכוד נהוג להיות מאוחדים אחרי המנהיג הנבחר. אנחנו צריכים כרגע להיות מאוחדים גם כסיעה וגם כאופוזיציה במטרה להפיל את הממשלה הרעה והמסוכנת הזאת".

    כזכור, אתמול הודיע לראשונה שר הבריאות לשעבר, ח"כ יולי אלדשטיין, שהגיע בפריימריז האחרונים למקום השני במפלגה, אחרי היו"ר – כי הוא מתמודד מול נתניהו על ההנהגה. בריאיון מיוחד לערוץ 12, אמר אדלשטיין: "ניסינו ארבע פעמים עם נתניהו – למה שנצליח איתו בפעם החמישית?" והוסיף "עם נתניהו נישאר תמיד באופוזיציה".

    עוד אמר בכיר הליכוד: "לא חייבים בחירות, יש בכנסת 70 מנדטים ימניים, אפשר להרכיב ממשלה בראשותי עוד בכנסת הזו". לדבריו "הגיע הזמן להחליף דיסקט. הוא היה ראש ממשלה טוב, אבל אינו יכול להיבחר עוד. זה או אני – או ממשלה מסוכנת בראשות לפיד עם מרצ ורע"מ".

    ח"כ שלמה קרעי, שיוצא להגנתו של יו"ר המפלגה בכל עניין, יצא במתקפה כנגד אדלשטיין: "חתרן היה וחתרן נשאר עם שיעור תמיכה שואף לאפס ותשוקה לתפקיד שלעולם לא יגיע אליו, הוא מחליש את האופוזיציה כולה בחתרנות סערית קלאסית כאילו בלעדיו המחנה הלאומי נדון למאסר עולם באופוזיציה. עוד נראה אם הוא יישאר בליכוד או יערוק לשמאל כמו חבריו הלוזרים".

    מסביבת נתניהו נמסר אמש: "הליכוד היא מפלגה דמוקרטית. בנימין נתניהו נבחר שוב לראשות הליכוד ברוב עצום של 72.5% רק לפני פחות משנתיים. כל מי שמעוניין להתמודד על ההנהגה מוזמן לעשות זאת בפריימריז".

    ח"כ מיקי זוהר הגיב, באופן ממלכתי יחסית לחבריו – מה שתואם את הצהרותיו בעת האחרונה על שינוי השיח: "הליכוד תנועה דמוקרטית, אולי היחידה כיום במפה הפוליטית. מי שרוצה – מוזמן להתמודד. בע"ה נמשיך לתמוך בבנימין נתניהו ונדאג שינצח כל מועמד".

    מנגד, ח"כ גלית דיסטל כתבה: "‏אחרי חודשים בהם אני פוגשת ומקשיבה כמעט מדי יום למתפקדי ליכוד בצפון בדרום בשפלה בהר במדבר ובעמק – אני יכולה לומר בוודאות מלאה רק דבר אחד: נתניהו ישאר ראש הליכוד כל עוד הוא חפץ בכך. כל השאר- רעשי רקע".

    מלשכתו של שר הבריאות ויו"ר הכנסת לשעבר, יולי אדלשטיין נמסר אתמול בתגובה לביקורת: "בעקבות פניות כתבים לפרסומים חשוב לנו לשוב על הדברים שנאמרו הערב – אין לאדלשטיין שום כוונה להתחיל לזרוק בוץ או לקיים קמפיין שלילי. קמפיין השמצות רק יפגע בליכוד . המטרה של אדלשטיין היא לנצח בפריימריס כדי למנוע מלפיד, מרצ וחבריהם להמשיך ולהוביל את ישראל למדיניות שמאל מסוכנת ולהחזיר את המחנה הלאומית לשלטון בראשות הליכוד. חייבים להבין – אין יותר זמן למשחקים ולכשלונות: זה או יולי או לפיד".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למה לעשות רעש מכל דבר
      יש פריימריס זכותו
      תלכו תצביעו ותגמרו
      אם זה לא מוצא חן בעיניכם תהפכו להיות כמו יש עתיד וזהו
      די כבר די לרעש וצילצולים
      גם ביבי התמודד מול שרון "הגדול"