ח"כ זוהר בריאיון: "לא נכון להקים ממשלה עם מועמד אחר מהליכוד"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ זוהר בריאיון: "לא נכון להקים ממשלה עם מועמד אחר מהליכוד"

    ח"כ מיקי זוהר בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מתייחס לעימות שפתח ח"כ אדלשטיין מול ראה"מ לשעבר נתניהו ואמר, "אדלשטיין לא הפתיע אותי, הוא כבר דיבר על כך תקופה"

    צילום: פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מיקי זוהר (הליכוד) התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס לקרב שפתח ח"כ יולי אדלשטיין מול ראה"מ לשכבר ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו בהודעה על ההתמודדות תוך התקפה על נתניהו שלטענתו לא יצליח לעולם להקים שוב ממשלה, "אדלשטיין לא הפתיע אותי, דיבר על כך תקופה" חשף זוהר.

    זוהר לא מתרגש מדבריו של אדלשטיין ואומר, "אבל זה בסדר, 'הליכוד' זאת תנועה דמוקרטית, אך אפעל לניצחון נתניהו. כל החרמות נגד נתניהו לא הועילו, רואים את סער לא עובר בסקרים את אחוז החסימה" הזהיר זוהר ברמז את אדלשטיין מנפילה חופשית.

    עם זאת הבהיר זוהר כי כמפלגה דמוקרטית, "מכבד את ההחלטה של יולי. נתניהו ינצח כנראה בפריימריז – ויולי ישתלב אח"כ בהנהגת המפלגה. ככה זה בליכוד, עוצמה דמוקרטית. גם חילוקי דעות זה בסדר".

    על הטעויות שנעשו בהנהגת הליכוד הבהיר זוהר כי "'הליכוד' טעה פה ושם, ומפיקים את הלקחים. נחזור להנהגת המדינה רק אם נדבר בשיח יותר מכובד, ללא אמוציות. ואם זה יקרה נדע גם למשול ולשנות כל מיני דברים שיצאו מההגדרות המקוריות שלהם. לא נכון להקים ממשלה עם מועמד אחר מהליכוד".



    0 תגובות