בביה"ח הלל מעדכנים: "לא נשקפת סכנה לחולים, המכשור הרפואי מתפקד'

    מוטי סבן No Comments on בביה"ח הלל מעדכנים: "לא נשקפת סכנה לחולים, המכשור הרפואי מתפקד'

    מתקפת הסייבר נגד בית החולים: בהלל יפה בחדרה מעדכנים כי למרות המתקפה בית החולים ממשיך לתפקד כמעט כרגיל, משרד הבריאות ומערך הסייבר הלאומי ממשיכים לטפל באירוע

    הלל יפה חדרה צילום: דוברות בית החולים
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מתקפת הסייבר בבית החולים הלל יפה: תקיפת הסייבר שהחל אתמול (רביעי) בשעות הבוקר במרכז הרפואי הלל יפה מצוי בטיפול משרד הבריאות, המרכז הרפואי הלל יפה ומערך הסייבר הלאומי.

    בבית החולים מעדכנים היום (חמישי) כי לצד מאמצי מומחי הסייבר והמחשוב לשקם את מערכות המחשוב ולחקור את האירוע, "העשייה הרפואית נמשכת והצוותים שלנו, נותנים מענה מיטבי נוכח האתגרים הקיימים. ההסתגלות של הצוותים לעבודה במתכונת הנוכחית הייתה מיידית ומלאה ומעוררת השראה".

    חשוב להבהיר כי מתחילת האירוע היכולות הרפואיות לא נפגעו, המכשור הרפואי פעיל ומתפקד ולא נשקפה סכנה לחולים. ניתן מענה הולם לכל המאושפזים והבאים בשערי בית החולים.

    ד"ר מיקי דודקביץ אמר: "אני מצדיע לכל הגורמים שהתגייסו בצורה עניינית ותוך שיתוף פעולה מלא. כל שכן עובדינו, שפועלים במקצועיות ומסירות בכל זמן ועת. להדגיש כי בית החולים עמד בכל הסטנדרטים הנדרשים מבחינת אבטחת מידע, ועבר את כל המבדקים שנערכו על ידי הגורמים השונים בהצלחה רבה ובכל ההיבטים".

    משרד הבריאות ומערך הסייבר הלאומי מבצעים חקירה לארוע סביב השעון עם מומחים נוספים במקום. כמו כן, במקום צוותים רבים וציוד לשם החזרת מערכות המחשוב של בית החולים לתפקוד מלא במהירות האפשרית.

    בעקבות מסקנות ראשוניות מהחקירה, הפיץ מערך הסייבר הלאומי התרעה רחבה למשק עם המזהים של התקיפה כצעד התגוננות.

    חטיבת המרכזים הרפואיים במשרד הבריאות מסייעת בהקמת מערכות המחשוב ובשחזור המידע של בית החולים.

    בתי החולים וקופות החולים הונחו בהתאם להתפתחויות ומופצות הנחיות שוטפות להגברת הערנות וההערכות במידת הצורך.



    0 תגובות