פרוש: "האמירה של בנט מזעזעת; אי אפשר להתעלם מהחרדים"

    אסתי פלד No Comments on פרוש: "האמירה של בנט מזעזעת; אי אפשר להתעלם מהחרדים"

    פרוש נשאל לדעתו על הפגישה שקיים היום ראש עיר ב"ב עם השרה שקד: "זה לא יהיה נכון שאני ידבר על ראש עיריית בני ברק ואבקר אותו. אני מתאר לעצמי שהוא יודע מה שהוא עושה"

    מאיר פרוש צילום: פלאש90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש90

    ח"כ מאיר פרוש מתייחס להתבטאותו של ראש הממשלה לפיה צריך להגביל את כוחם של החרדים: "אנחנו כולנו הזדעזענו ואמרנו את מה שאמרנו. לא בגלל שאנחנו באמת חוששים מזה, כי אי אפשר להתעלם מהציבור החרדי. אבל אנחנו מזועזעים לשמוע שזו אחת המטרות של ראש הממשלה. כמו שיש לראש הממשלה מטרה להצר את צעדיה של איראן, להתגבר על חמאס ולנצח את הקורונה – המטרה שלו היא להגביל את כוחם של החרדים. זה מזעזע".

    פרוש התייחס להצהרת השרים על אלקין ושקד על עצירת פרויקט הדיור בשפיר לציבור החרדי: "אין פתרונות באופק כבר תקופה ארוכה, חשבנו שעם שפיר נוכל לפתוח קצת את צוואר הבקבוק אבל אם לא יהיה את זה באמת תהיה בעיה גדולה".

    הוא נשאל לדעתו על הפגישה שקיים היום ראש עיר ב"ב עם השרה שקד: "זה לא יהיה נכון שאני ידבר על ראש עיריית בני ברק ואבקר אותו. אני מתאר לעצמי שהוא יודע מה שהוא עושה".

    עם זאת, הוסיף פרוש: "בתחילת כהונת הממשלה הזו פנה אלי השר אלקין וביקש ממני לשוחח על צרכי הצבירו החרדי בנושאי דיור, ואף הציע לי לדבר על זה בפני בכירי משרדו – ואני מתוך הכיוון הזה שלא הולך להפגש עם שרי הממשלה אמרתי לו שאני לא אעשה זאת. נהגתי כך כי חשבתי שכך צריך לנהוג. אני לא מתחרט על זה שככה עשיתי".

    הוא התייחס לפגישה שכן קיים עם השר כהנא בעניין הטיסות לאומן: "בעניין הפגישה עם כהנא כן חשבתי שיש הכרח והלכתי להפגש איתו".

    פרוש שאל על ועדת החקירה לאסון מירון: "קודם כל קרה אסון ובוודאי שצריך לעשות הכל כדי שזה לא יקרה". עם זאת, הוא טען: "זה לא קרה בגלל משהו שהיה שונה השנה משנים קודמות".

    פרוש התייחס למחאה שקיים בחדר ועדת החוקה כנגד ח"כ קריב: "המטרה הייתה להעביר לו מסר, אם אתה תבוא אלינו להפריע לנו בכותל אנחנו נפריע לך בוועדה וזה מה שקרה – הוא נאלץ להפסיק את הדיון בוועדה".

    בהתייחס לתקיפה האלימה שבוצע כנגדו לאחרונה בידי רוכב אופנוע אלמוני הוא עדכן: "אין לי שום מידע חדש בעניין ולא ידוע לי שיש למשטרה. אבל אני יודע שהם עובדים ומנסים לעשות את שלהם בעניין".



    0 תגובות