ח"כ גינזבורג על מבצע רון ארד: "אני חושב שהוא השיג את מטרתו"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ גינזבורג על מבצע רון ארד: "אני חושב שהוא השיג את מטרתו"

    ח"כ גינזבורג התייחס בשיחה עם 'קול חי' לחשיפת מבצע רון ארד על ידי ראש הממשלה, ללא תיאום מוקדם עם שר הביטחון: "זכותו של ראש הממשלה לומר את זה, גנץ פחות אוהב לדבר על הדברים הללו, אבל אני מבין את ראש הממשלה שרצה להסביר לציבור שאנחנו לא שוכחים את בנינו"

    צילום: שמעון מלכה, דוברות הכנסת
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: שמעון מלכה, דוברות הכנסת

    יו"ר סיעת כחול לבן, ח"כ איתן גינזבורג מתייחס לשמועות על עסקה בין יו"ר כחול לבן, בני גנץ לראש הממשלה סביב מועמדותה של השרה לשעבר, עומר ינקלביץ' לראשות הסוכנות היהודית: "אני לא יודע על עסקאות כאלה. הבחירות לסוכנות מבוצעות בסוף על ידי וועדה של עשרה אנשים שתשעה מהם צריכים לבחור במועמד. מועמד שיזכה בתשעה קולות יזכה בתפקיד. יש הרבה מועמדים, בתוכם גם ינקלביץ".

    הוא הוסיף בשיחה עם איתי גדסי ויעקב פרידמן במהדורת הבוקר: "היא הייתה שרת התפוצות מטעם כחול לבן. היא עשתה עבודה טובה בתקופה לא פשוטה. נראה לי שהיא מועמדת טבעית אבל בסוף הבחירה היא לא של הממשלה אלא של וועדה שמונה עשרה אנשים".

    הוא נשא על ההיתכנות לכך שגנץ יהפוך לראש הממשלה בתמיכת הליכוד, על רקע האווירה העכורה בינו ללפיד: "הייתי מציע פחות לפרש את שפות הגוף ויותר את המעשים", ענה גינזבורג. "גנץ עובד עם ראש הממשלה באופן הדוק".

    גינזבורג נשאל על כך שגנץ לא ידע מראש על כוונת ראש הממשלה לחשוף את המבצע בענין רון ארד: "גם בעניין המבצע שחשף אותו ראש הממשלה כמובן ששר הביטחון היה מעורב בכל הפרטים, זה שהוא לא ידע שבנט יחשוף אותו – זה לא הדבר החשוב".

    הוא הוסיף בעניין פרשת ארד: "לגבי המעשיה שסופרה בכנסת – זכותו של ראש הממשלה לומר את זה, גנץ פחות אוהב לדבר על הדברים הללו, אבל אני מבין את ראש הממשלה שרצה להסביר לציבור שאנחנו לא שוכחים את בנינו".

    לדבריו: "אני חבר ועדת חוץ וביטחון ואני מכיר את פרטי המבצע. הייתי נזהר מלומר שהמבצע לא הצליח, כי הייתה לו מטרה מסויימת ואני חושב שהוא השיג את מטרתו. יש בעקבות הזה תובנות חשובות. יותר מכך לא אוכל לפרט".



    0 תגובות